Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

M
IT & mobiler Vad tycker ni om att använda Frames på hemsidor? Är det många som faktiskt inte kan gå in på en hemsida med frames?
2
Svar
29
· Visningar
2 399
Senast: spoff
·
IT & mobiler För några veckor sedan gjorde jag det oförlåtliga och otroligt korkade misstaget att ladda ner ett gratisprogram från nätet... :mad: Nu...
Svar
4
· Visningar
806
L
IT & mobiler Hur sparar man bilderna på hårddisken?? :crazy: Totalt dator-okunniga Lilltufsan har nu klarat av att installera mjukvaran till...
Svar
2
· Visningar
657
Senast: Lilltufsan
·
S
IT & mobiler Laddade hem smart ftp och installerade det och allt gick bra, men nu får jag inte upp programmet. Eller rättare sagt jag hittar...
Svar
1
· Visningar
659
Senast: Spider84
·
IT & mobiler jag tänkte göra ett galleri på hemsidan och skulle behöva lite hjälp med en sak när man ser en översikt av alla bilder så ser man dem i...
Svar
1
· Visningar
726
Senast: cili
·
G
IT & mobiler Vilka program kan användas när man laddar ner musik? (Vad jag vet är själva nedladdningen än så länge laglig i Sverige?) Jag har förut...
Svar
4
· Visningar
1 166
Senast: skimmer
·
A
IT & mobiler Hur gör man när man vill ta bort de sidor man varit på internet?? Hittar inte ordet på vad det heter... Då går väl datorn snabbare efter...
Svar
2
· Visningar
815
Senast: adore
·
IT & mobiler det verkar som mer eller mindre alla har fått det här viruset i sin dator...Ni som har hotmail! det händer ingenting på två veckor...
Svar
6
· Visningar
1 440
Senast: Ragatan
·
S
IT & mobiler Var hittar man en bra Webcamera för under 600kr? (Ok, 700 KAN gå) Och av dom på datorbutiken, (http://www.datorbutiken.com) vilken är...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: starcraft
·
T
IT & mobiler Om man har skickat ett mail och får ett tillbaka där det står såhär: "This is an automatically generated Delivery Status Notification...
Svar
9
· Visningar
964
Senast: Throlla
·
M
IT & mobiler Var inne på gratishemsida.se och kollade men de hade tydligen tagit bort där m,an kunde hitta en hemsida liknande Geocities och vidare...
Svar
2
· Visningar
784
Senast: millansnillan
·
IT & mobiler Min sida har blivit galen.. Kika in på: Här är det problem.. Funkar det inte, så ta bort http:// Jag har kört fast. Vet inte vad som...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: moli
·
P
IT & mobiler \"Ta bort http://\" Är det fler än jag som märkt att man kan trycka till vänster om bildadressen (när d står att d ej fungerar) och dra...
Svar
7
· Visningar
998
Senast: Zaga
·
M
IT & mobiler till sidan där man fick hjälp om hemsidan och Photoshop?
Svar
2
· Visningar
661
Senast: millansnillan
·
F
IT & mobiler Jag letar efter en bra och gratis gästbok som jag kan ha till min hemsida. Någon som har tips eller kan rekommendera någon bra...
Svar
13
· Visningar
1 519
Senast: chakira
·
M
IT & mobiler Min lillebror har sabbat mitt brännprogram :mad: han ersatte det med nått annat som inte funkade, och då var mitt redan borta! Vi hade...
Svar
2
· Visningar
907
Senast: miffogreta
·
M
IT & mobiler Hej! Jag får en massa popup´s somjag inte blir av med jag har kör ad-awere och norton men det är fortfarande kvar. Den ändrar start...
Svar
14
· Visningar
1 506
Senast: matte_1978
·
C
IT & mobiler Har ju inte fått ut mina nya bilder på hemsidan än - dels har vi ju lite ont om tid men sen har jag också funderat en del på hur jag...
Svar
5
· Visningar
927
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Motsatsen till dåliga sidor - ge exempel på riktigt riktigt bra sidor! Snygga, lätt navigerad m.m
Svar
2
· Visningar
1 106
Senast: cissiny
·
IT & mobiler skulle vilja ha exempel på vad ni anser vara riktigt dåliga hemsidor.
Svar
9
· Visningar
8 976
Senast: oz_joj
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp