Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
På hemsidorna, hur har ni gjort menyerna? Nu har jag äntligen bestämt mig för att fixa iordning sidan en gång för alla. Men jag vet inte...
IT & mobiler
Koden för att länka till en bild som man själv "bestämmer" storlek till? :crazy:
Den visas som en bildlänk (bild med länk :p) men om man...
IT & mobiler
Jobbar med vår hemsida i Dreamweaver.
Men nu fått ett problem att lösa.
På menyn till vänster så har jag allt eftersom stona hemma fölat...
IT & mobiler
Har flera gånger försökt ladda upp hemsidan, men det går inte. Har gjort den i Frontpage.. Går in på arkiv-publicera webplats, klistrar...
IT & mobiler
Jag har gjort en ny hemsida till min marsvinsuppfödning. Vad tycker ni om den? Förslag på något som skall ändras/läggas till? Gästboken...
IT & mobiler
Nu har jag lyckats få upp filmerna på datorn, men de är jättestora, hur minskar man dem? och hur gör man sedan för att lässa upp dem på...
Gravid - 1år Of topic för tråden kanske men jag bara älskar att reflektera över generationsbegreppet på min fars sida. Extra roligt blir det när man...
Islandshäst För mjuk är iaf inte min :o. Jag tror att det har väldigt mycket med dagsform (och pilotens självkänsla/mod) att göra om vi kommer få ok...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.