Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

F
IT & mobiler Hur får man bort ngt man inte vill ladda ner , den har börjat& jag får inte bort den! :mad: Blir helt jävla galen på det här jävla DC...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: Fnurra
·
S
IT & mobiler Om Peppes sida. En...tja, skämtsida ur min hästs synvinkel kan man säja. :) Nu vill vi ha åsikter! Pitoleks Hemsida
Svar
6
· Visningar
933
Senast: starcraft
·
IT & mobiler Sitter i godan ro och ska logga in på mitt mailkonto på mail.com Vad händer? Hela skärmen fylls att porriga closeups. Tur att man inte...
Svar
4
· Visningar
1 086
Senast: alazzi
·
IT & mobiler Jag har fått problem med en av mina sidor (eller min sambos, rättare sagt) i ftp explorer. Det går liksom inte att ansluta av någon...
Svar
6
· Visningar
839
Senast: mysterious
·
W
Svar
6
· Visningar
1 572
Senast: joie_de_vivre
·
K
IT & mobiler Vart kan man lägga ut dom på nätet? Till vanliga bilder finns det ju fotoalbum på nätet som man kan lägga ut bilder på. Men nu undrar...
Svar
1
· Visningar
709
Senast: Dimmans_Elaine
·
I
IT & mobiler jag är en inkompitent idiot när det gäller datorer, och jag har nu en hemsida som jag inte fattar mig på. jag vill ha denne ändrat,men...
Svar
3
· Visningar
857
Senast: Icebabe_1
·
IT & mobiler min hemsida är nerplockad? :confused: någon mer som råkat ut för det eller är det bara jag? la upp bilder senast igår (min tid) och...
Svar
6
· Visningar
953
Senast: Kiddo
·
IT & mobiler Vem i hela friden kom på att uppfinna en sleeptangent på tangentborden? Lyckas med jämna mellanrum slå i knappen i skärmen när jag...
Svar
10
· Visningar
885
Senast: Cheeserica
·
  • Låst
IT & mobiler Hej, kan någon visa mig hur man lägga in bild? Den syns aldrig :(
Svar
1
· Visningar
753
·
B
IT & mobiler hur lägger man in videoklipp ?? Har en videoklipp jag skulle vilja lägga om men hur :confused:
Svar
2
· Visningar
703
Senast: Blobas
·
IT & mobiler Sitter och pular med ett nytt upplägg på en av sidorna. Jag är nybörjare på css, so be gentle ;) http://w1.858.telia.com/~u85811929/...
Svar
19
· Visningar
1 253
·
C
IT & mobiler När man klickar på en länk till exempel såhär: Bukefalos.com då ska den ju vanligtvis öppnas i ett nytt fönster. Nu är det så att det...
Svar
2
· Visningar
769
Senast: Chough
·
M
IT & mobiler Finns det nån som vet något bra, och framförallt enkelt program, där man kan redigera mp3-låtar och göra om dem till *.mid eller *.mmf...
Svar
9
· Visningar
1 170
Senast: Ragatan
·
IT & mobiler Helt plötsligt när jag satt och surfade nu så kunde jag inte längre högerklicka på bilder eller länkar för att få upp tex "egenskaper"...
Svar
2
· Visningar
1 365
Senast: Dragonfruit_
·
IT & mobiler Idag upptäckte jag att min dator ringer upp ett annat nummer mot det vanliga. Dessutom har mitt användarnamn ändrats vid anslutningen...
2
Svar
21
· Visningar
2 089
Senast: MissFideli
·
M
IT & mobiler Hur ska man göra en snygg meny på hemsidan. Om jag nu ska hoppa över ramarna som jag använde förut. Har provat ett program som heter...
Svar
2
· Visningar
826
Senast: MaLu
·
IT & mobiler Jag vet inte riktigt vad jag har lyckats ställa till med nu, men helt plötsligt är texten på de flesta sidor jag går in på väldigt stor...
Svar
3
· Visningar
725
Senast: Zaga
·
B
IT & mobiler Hej på er! Jag har just skaffar en hemsida och lagt in någr vackra bilder på mig och mina kaniner! :D Men de här bilderna är tagna på...
Svar
8
· Visningar
932
Senast: B1an
·
D
IT & mobiler Jag vet att det redan finns en aktuell tråd om ramsidor, men den börjar bli ganska lång så jag startar en ny tråd om lite samma sak och...
2
Svar
22
· Visningar
1 750
Senast: Kiddo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar