Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
Min jobbdator spelar upp all musik i extra snabb hastighet, gäller både när jag lyssnar på nätet och via cd. Hur i hela friden fixar jag...
IT & mobiler
Är det bara jag som har jätteproblem att öppna album hos dom? Inte öppna för egna bilder alltså, men jag skulle titta på en annans album...
IT & mobiler
Har lyckats med hjälp av några här på buke att göra ordning bildsidor min hemsida som jag och några till sköter.
men nu är problemet att...
IT & mobiler
Jag fick upp en ruta, som det stod såhär i:
Sky Net
1. Your computer is affected by MS04-011 vulnerability.
2. It can be that dangeruos...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.