Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har ju flyttat till USA nu och är ju lite lätt IRCberoende. ;) har ett gäng kanaler jag brukar vara på på IRCnet. men ircnet är ju...
Svar
3
· Visningar
871
Senast: SessCa
·
IT & mobiler Har genom vissa trådar sett att en del här har problem med vissa sajter och antar då att de precis som min man hemma kör Linux istället...
2
Svar
27
· Visningar
2 033
Senast: Antti
·
A
IT & mobiler De senaste dagarna har det börjat välla in konstiga mail med maskar i. Mitt virusprogram varnar och tar bort alla maskangripna filer som...
Svar
1
· Visningar
815
Senast: zogor
·
IT & mobiler För ett tag sedan när jag var ute på internet fick jag upp en av alla dessa irriterande popup-rutor och direkt när den kommit upp fick...
Svar
9
· Visningar
1 369
Senast: Antti
·
M
IT & mobiler Någon som använder det för att göra menyer? Jag tänkte försöka mig på det men vet inte riktigt hur det fungerar. Det verkar lite...
Svar
2
· Visningar
753
Senast: MaLu
·
T
IT & mobiler att skicka mailmeddelanden att de dragit pengar från ens kreditkort!? för varor man inte beställt. Bankkontot orört.*andas ut* Kan det...
Svar
5
· Visningar
942
Senast: Benzen
·
IT & mobiler Vet någon ett bra, gratis mailprogram att använda? Vill inte ha outlook. Ska passa windows 2000.
Svar
5
· Visningar
1 148
Senast: oz_joj
·
F
IT & mobiler Jag kan starta ljudkonversation med Evergreen på MSN, men inte med en annan kille (som jag dessutom MÅSTE & VILL prata med :o :D) Vad...
Svar
2
· Visningar
1 008
Senast: Ragatan
·
Z
IT & mobiler Hjälp en stackars sate som inte alls kan särskilt mycket om detta. Har funderat länge på att ha en egen liten hemsida som många andra...
Svar
5
· Visningar
1 036
Senast: Zora
·
F
Svar
2
· Visningar
871
Senast: Farouk
·
IT & mobiler min msn vill inte fungera och jag vet inte vad jag har gjort för fel.. får upp detta...
Svar
5
· Visningar
928
Senast: sweep
·
IT & mobiler Jag har numera en skrivare som gör bra utskrifter av foton. Har även inhandlat en laddning fotopapper. Nu återstår bara att göra...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Kat
·
V
IT & mobiler Ska sälja min gamla dator nu, och håller på att knåpa ihop en annons. Men jag har ingen aning om hur många Mhz processorn är på, köpte...
Svar
2
· Visningar
891
Senast: Vargdotter
·
IT & mobiler Går det att få excel att göra en rät linje som skär y-axeln och räkna ut riktningskoefficienten, om man har två kolumner värden?
Svar
3
· Visningar
2 249
Senast: Cheeserica
·
Z
IT & mobiler fick ett program igår av en msnpolare..där kunde man göra egna smileys...men med det hängde en massa jäkla popupreklam :mad: den kommer...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: zap_a_zappa
·
IT & mobiler vet ni vart man kan få tag på Nintendo 8-bits spel på internet?
Svar
13
· Visningar
1 001
Senast: sweep
·
B
IT & mobiler ...porr? kan ju låta lite konstigt. Men det är så att det är en kille (runt 20-23) som bor hos oss som kommer från estland och är här...
Svar
2
· Visningar
844
Senast: ninni_
·
IT & mobiler Jag håller på att knåpa ihop en ny hemsida, då jag tröttnat på den gamla. :p Nåväl. Jag gör den nya i dreamweaver, precis som den...
Svar
3
· Visningar
985
Senast: loveponies
·
P
IT & mobiler Hur många CD,eller låtar, får plats i en MP3 spelare på 128Mb? Eller hur många Mb brukar en musik-CD vara på ?
Svar
2
· Visningar
1 058
Senast: pm
·
IT & mobiler Alltså, rubriken säger ju allt! Tänkte hämta ner det till min dator, men till min stora fasa vet jag inte var någonstans jag får tag i...
Svar
8
· Visningar
894
Senast: pm
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Kattsnack 11 🐈‍⬛🐈
  • Avels fråga

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp