Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Vi har två datorer. En laptop som alltid har krånglat och nu är hos datordoktorn för den stänger av sig hela tiden. Den andra är en...
Svar
5
· Visningar
996
Senast: oz_joj
·
O
IT & mobiler lägger ni ut era bilder på internet??? :confused: vill ju åxå det ju.. på lunar (kollage harja redan fyllt allt ja får använda ju.. :( )
Svar
12
· Visningar
971
Senast: Kiddo
·
S
IT & mobiler Funderar på att göra så att första sidan på hemsidan blir en sån sida med en rubrik och så en bild under som man klickar på för att...
2
Svar
20
· Visningar
1 644
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Nu har jag äntligen skaffat egen domän! :bow: :bump: Jag har även skaffat webb-hotell till bra pris. 125Mb till en kostnad av 12:-/mån.
2
Svar
34
· Visningar
2 613
IT & mobiler Finns det någon hjälpsida där man kan få råd om hur man ska komma igång med sin bokföring i SPCS, har kört manuell bokföring tidigare...
Svar
2
· Visningar
1 098
Senast: pigleton
·
K
IT & mobiler när jag öppnade en länk i ett mail så kom jag till en sida som då blev låst som startsida. även om man ändrar startsida under...
Svar
8
· Visningar
1 009
Senast: Dasjenka
·
M
IT & mobiler Vad är det? Virus? 2 gånger nu ikväll har min Norton brandvägg/antivirus meddelat att de blockerat trojansk häst. Detta skedde under...
Svar
5
· Visningar
839
Senast: Moniq
·
IT & mobiler Har fått låna en skanner, Epson Perfection 1200S men kan inte få den att fungera. Den vill inte köra installations-CD:n ens och reagerar...
Svar
4
· Visningar
982
Senast: pigleton
·
IT & mobiler Har några bilder på hårddisken som jag skulle vilja lägga ut på internet för att kunna länka till. Var finns det ställen att lägga ut...
Svar
8
· Visningar
1 248
Senast: Anna_Fransiska
·
M
IT & mobiler Såg ingen annan som frågat samma sak, hoppas det inte är en vanlig fråga. Hur får man bilden att ligga i inlägget?
Svar
4
· Visningar
842
Senast: eldione
·
IT & mobiler Jag kan inte öppna excell. Varje gång jag försöker öppna programmet i sig, eller något dokument som är gjort där. Det funkade för några...
Svar
5
· Visningar
821
Senast: zogor
·
IT & mobiler Snälla alla duktiga datoranvändare, jag skulle vilja länka till en bild i ett inlägg i ett annat forum. Hur gör man, bilden finns på...
Svar
3
· Visningar
885
Senast: zogor
·
P
IT & mobiler jag har windows 98 mnen tänkte inseallera xp nu.men kommer allt jag har på datan att försvinna då? behöver man säkerhetskopiera eller?
Svar
4
· Visningar
768
Senast: AnetteJT
·
IT & mobiler Jag är ganska ny på javascript och har en fråga om händelser på link-objekt. Jag använder onMouseOver (och onMouseOut) för att byta...
Svar
1
· Visningar
741
Senast: Little_Chance
·
F
IT & mobiler har gjort om hela hemsidan, startade från 0 igen. Hela innehållet är inte på plats, men jag vill gärna höra era synpunkter på sidan i...
Svar
15
· Visningar
1 299
Senast: sweep
·
P
IT & mobiler helt plötsligt har internet börjat koppla av sig själv hela tidne. ungefär var 20e minut så avbryts det. va kan det bero på och hur...
Svar
1
· Visningar
823
Senast: AnetteJT
·
M
IT & mobiler Går det att få bara de horisontella linjerna i tabeller att synas? Jag vill alltså ha information i en tabell men bara avskiljning...
Svar
15
· Visningar
1 126
Senast: MaLu
·
C
IT & mobiler ...ska man lägga in bilderna??? Har skapat mig ett konto, men var hittar jag foto-gjejet? Det är på engelska, fattar inte ett jota!
Svar
4
· Visningar
846
Senast: zogor
·
IT & mobiler Är det bara jag som har problem med spray tripod ?? Ingenting funkar ju som det ska !! Varken min hemsida eller den som jag ska bygga...
Svar
1
· Visningar
696
Senast: zogor
·
G
IT & mobiler När jag ska lyssna på webradio funkar de inte Men när jag lyssna igår funkade det, men inte nu ! :mad: Va sjutton är felet ?
Svar
1
· Visningar
719
Senast: zogor
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp