Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
IT & mobiler
datorn påstår att drivrutin saknas.. jag har haft den här scannern länge och det har fungerat fint tills vi installerade om hela datorn...
IT & mobiler
pysslar lite med ett nytt projekt för att få upp en ny hemsida. skulle gärna ta emot lite kritik för den, både positiv och negativ. det...
IT & mobiler
jag är rätt så nybörjare på det här med hemsidor. hade tidigare en på spray, men jag tyckte den såg så oproffsig ut. vad tycks om denna...
IT & mobiler
Ok, har skaffat en .com adress hos b-one.net har gjort en hemsida i frontpage, har försökt att ladda upp den via publish web men sen då...
IT & mobiler
Nu ska jag äntligen försöka att göra min egen hemsida. Men jag måste ju ha ett FTP-program (eller vad det nu heter)och jag har inte det...
IT & mobiler
Har just byggt en ny burk, P4 2,6 med XP, men under installationsprocessen försvann den inbyggda nätverksporten (har nu installerat ett...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.