Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler vet ni vart man kan få tag på Nintendo 8-bits spel på internet?
Svar
13
· Visningar
1 002
Senast: sweep
·
B
IT & mobiler ...porr? kan ju låta lite konstigt. Men det är så att det är en kille (runt 20-23) som bor hos oss som kommer från estland och är här...
Svar
2
· Visningar
847
Senast: ninni_
·
IT & mobiler Jag håller på att knåpa ihop en ny hemsida, då jag tröttnat på den gamla. :p Nåväl. Jag gör den nya i dreamweaver, precis som den...
Svar
3
· Visningar
987
Senast: loveponies
·
P
IT & mobiler Hur många CD,eller låtar, får plats i en MP3 spelare på 128Mb? Eller hur många Mb brukar en musik-CD vara på ?
Svar
2
· Visningar
1 061
Senast: pm
·
IT & mobiler Alltså, rubriken säger ju allt! Tänkte hämta ner det till min dator, men till min stora fasa vet jag inte var någonstans jag får tag i...
Svar
8
· Visningar
898
Senast: pm
·
IT & mobiler datorn påstår att drivrutin saknas.. jag har haft den här scannern länge och det har fungerat fint tills vi installerade om hela datorn...
Svar
1
· Visningar
788
Senast: lianda
·
K
IT & mobiler En liten undran bara.. Kan man se om någon har valt att ignorera en? Som man tidigare har messat med alltså? /Kajsa
Svar
7
· Visningar
877
Senast: KajsaL
·
IT & mobiler Har haft ett "nobody-alias" till en adress och därigenom fått en massa skitmail med tvivelaktigt innehåll. Hur funkar ett nobody-alias...
Svar
1
· Visningar
707
Senast: oz_joj
·
IT & mobiler pysslar lite med ett nytt projekt för att få upp en ny hemsida. skulle gärna ta emot lite kritik för den, både positiv och negativ. det...
Svar
10
· Visningar
1 329
Senast: bengall
·
B
IT & mobiler Vilket program är bäst om man vill ladda ner filmer? Är det Kazaa? Undrar även hur man ser om det är den riktiga filmen och inte skit...
Svar
2
· Visningar
998
Senast: Anna
·
IT & mobiler DC++. Någon som är bra på hur det programmet fungerar? Jag har laddat hem det men förstår ingenting av hur jag ska få det att fungera...
Svar
14
· Visningar
1 444
Senast: Cattiz
·
L
IT & mobiler jag är rätt så nybörjare på det här med hemsidor. hade tidigare en på spray, men jag tyckte den såg så oproffsig ut. vad tycks om denna...
Svar
12
· Visningar
954
Senast: Prosit
·
IT & mobiler jag är tyvärr inte så data kunnig och undrar hur man lägger upp bilder här på buke?
Svar
4
· Visningar
914
Senast: labello
·
C
  • Låst
IT & mobiler Att lägga upp bilder på internet?
Svar
1
· Visningar
739
Senast: Cheeserica
·
IT & mobiler Ok, har skaffat en .com adress hos b-one.net har gjort en hemsida i frontpage, har försökt att ladda upp den via publish web men sen då...
2
Svar
25
· Visningar
1 610
Senast: pigleton
·
T
IT & mobiler Nu ska jag äntligen försöka att göra min egen hemsida. Men jag måste ju ha ett FTP-program (eller vad det nu heter)och jag har inte det...
Svar
9
· Visningar
1 242
Senast: loveponies
·
I
IT & mobiler Nån som kan berätta för mig hur man spegelvänder en bild och flyttar över en bild till en annan bild på photoshop? :confused:
Svar
8
· Visningar
1 975
Senast: Zaga
·
IT & mobiler Varför heter det Floppy Disk?
Svar
12
· Visningar
1 310
Senast: Bambe
·
D
IT & mobiler Har just byggt en ny burk, P4 2,6 med XP, men under installationsprocessen försvann den inbyggda nätverksporten (har nu installerat ett...
Svar
2
· Visningar
764
Senast: Bubben
·
IT & mobiler Nu har jag klantat mig. Har en nyinköpt digitalkamera (Canon Powershot A70) som jag skulle installera på min dator (som kör W98)...
Svar
2
· Visningar
1 096
Senast: Venus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama