Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Jag är ganska ny på javascript och har en fråga om händelser på link-objekt. Jag använder onMouseOver (och onMouseOut) för att byta...
Svar
1
· Visningar
744
Senast: Little_Chance
·
F
IT & mobiler har gjort om hela hemsidan, startade från 0 igen. Hela innehållet är inte på plats, men jag vill gärna höra era synpunkter på sidan i...
Svar
15
· Visningar
1 301
Senast: sweep
·
P
IT & mobiler helt plötsligt har internet börjat koppla av sig själv hela tidne. ungefär var 20e minut så avbryts det. va kan det bero på och hur...
Svar
1
· Visningar
824
Senast: AnetteJT
·
M
IT & mobiler Går det att få bara de horisontella linjerna i tabeller att synas? Jag vill alltså ha information i en tabell men bara avskiljning...
Svar
15
· Visningar
1 129
Senast: MaLu
·
C
IT & mobiler ...ska man lägga in bilderna??? Har skapat mig ett konto, men var hittar jag foto-gjejet? Det är på engelska, fattar inte ett jota!
Svar
4
· Visningar
847
Senast: zogor
·
IT & mobiler Är det bara jag som har problem med spray tripod ?? Ingenting funkar ju som det ska !! Varken min hemsida eller den som jag ska bygga...
Svar
1
· Visningar
698
·
G
IT & mobiler När jag ska lyssna på webradio funkar de inte Men när jag lyssna igår funkade det, men inte nu ! :mad: Va sjutton är felet ?
Svar
1
· Visningar
721
·
E
IT & mobiler Hur raderar man ett helt användarkonto på brinkster? Måste man radera en fil i taget (tar tiiid med modem), kan man inte bara slänga...
Svar
1
· Visningar
774
·
T
IT & mobiler Har skapat nytt konto, eget konto på datorn. Inget funkar. Typ. MSN finns, Internet finns, ja, allt, UTOM WORD!! Var i helsike har...
Svar
3
· Visningar
721
Senast: TheBoss
·
R
IT & mobiler hur gör man för att kunna lägga ut en film här på buke?? :confused:
Svar
3
· Visningar
820
Senast: Zaga
·
V
IT & mobiler kan någon hjälpa mig med var på internet man hittar en drivrutin för att spela upp dvd-filmer på datorn? jag blir gaalen :crazy:
Svar
3
· Visningar
853
Senast: jimmi
·
G
IT & mobiler hej! har problem med att få hem dc++ har gått i på download.com sen gått i på dc++ sen downloading, och de kommer men jag kan inte se...
Svar
1
· Visningar
990
Senast: Elftor
·
N
IT & mobiler Jag har nu fattat att jag måste ut med min bild på en hemsida för att kunna få den i mina inlägg. Kan någon hjälpa mig med det då jag...
Svar
1
· Visningar
867
Senast: Ikasagat
·
S
IT & mobiler Efter mycket om och men, tack zogor, skimmer och zaga, så är sidan någorlunda klar... Bilden på första sidan ska dock göras "mindre"...
Svar
8
· Visningar
969
Senast: Spider84
·
IT & mobiler Nu måste ni förstå att jag absolut inte kan något om datorer, kom ihåg det! Min snälla kompis följde med på årets första träning i...
Svar
6
· Visningar
880
C
IT & mobiler Vi testade att köra en kürvideo på vår laptop - den funkar jättebra på den stationära datorn men på laptopen så buffrar den... Funderar...
Svar
1
· Visningar
755
Senast: cissiny
·
S
IT & mobiler Japp allt kan bara inte lösa sig på en gång så är det: lagen om allts jävlighet. :D Nu har jag lyckats med att fixa allt med knapparn...
Svar
1
· Visningar
633
Senast: Zaga
·
S
IT & mobiler Nu såg jag att någon tagit den domänen jag ville ha. :mad: Ja, ja jag kan tänka mig en annan också, men i vilket fall så funderar jag...
Svar
1
· Visningar
813
Senast: Kat
·
S
IT & mobiler Jag blir vansinnig när det inte funkar och det inte går att hitta rätt hjälp avsnitt, vilka för övrigt ofta är rätt värdelösa. :crazy...
2
Svar
31
· Visningar
2 145
Senast: Spider84
·
G
IT & mobiler När jag ska ladda upp en anv. bild så står de att signaturen är för lång ! Det är 37 st boktäver/siffror..Vad är felet ?! Den är hämtar...
Svar
1
· Visningar
670
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama