Ladda ner teckensnitt

jerseyko

Trådstartare
Vart kan man göra det? Hur gör man? Tänkte använda dom i adobe photoshop till å göra lite snygga bilder, menyer o.s.v

tackar, hittade en del, men jag kan inte använda dom i adobe photoshop, men i words, har if bara laddat ner de till win zip sen extraherat (ja lr va de heter( och lagt de i windows - font där de andra texkensnitten ligger.

Precis som Loveponies sa räcker det inte alltid med att bara klippa och klistra. Du måste gå in på kontrollpanelen, som jag beskrev, och installera teckensnitten.

Liknande trådar

IT & mobiler Jag var i Tyskland för två veckor sedan. När jag skulle betala parkeringen för bilen försvann min privata mobiltelefon någonstans mellan...
Svar
5
· Visningar
1 052
Senast: fejko
·
Bukefalos Senaste tiden har jag inte kunnat använda några postfunktioner på mobilen, allt är ljusgrått och oklickbart (ex ladda upp bild). Loggar...
Svar
4
· Visningar
219
Senast: EZMK
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 296
Senast: Kajsalisa
·
Hemmet Mobilberoende-tråden fick mig att tänka på att jag i princip varje dag fastnar i mobilen direkt på morgonen, en vana jag gärna blir av...
Svar
12
· Visningar
435
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Valp 2025
  • En tråd om bäddar