Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

IT & mobiler Har lite bekymmer detta program idag. Den laddar nästan upp bilder men när den är på 100% så är det precis som om uppkopplingen bryts...
Svar
9
· Visningar
1 174
IT & mobiler Jag fick idag ett samtal från en kille som erbjöd sig att göra en hemsida gratis åt mig, med "krav" att dom skulle få ha min sida som...
Svar
12
· Visningar
1 117
Senast: Bubben
·
IT & mobiler \"Logga/banner\" Finns det någon som kan ge mig tips hur jag skall göra en "logga" eller "banner" till min hemsida? Jag har Photoshop...
Svar
6
· Visningar
953
S
IT & mobiler Jag har stora problem som vanligt, nu har jag registrerat en sida för 700 kr, webdesignern som skulle göra sidan har hoppat av, hur gör...
Svar
4
· Visningar
840
Senast: Sunnan
·
IT & mobiler Kolla på bilderna på den här sidan: http://www.vinstahundcenter.com Hur har de lyckats få till de där kanterna runt bilderna? Jag kan...
Svar
13
· Visningar
1 193
Senast: hoshikuma
·
IT & mobiler Det \"hoppar\" När man använder "scrollen" och allmänt bara försöker flytta sig upp och ner på hemsidor hackar det. Datorn är prec...
Svar
4
· Visningar
1 110
Senast: JennyF
·
IT & mobiler Nån som är duktig på det? Vart ställer man in port-koden någonstans? Har nämligen fått i uppgift att uppdatera en hemsida som man måste...
Svar
8
· Visningar
928
Senast: loveponies
·
IT & mobiler Nån som är duktig på det? Jag ska uppdatera en hemsida åt en kompis, och hemsidan är tillverkad av ett företag som tydligen är väldigt...
Svar
1
· Visningar
730
Senast: loveponies
·
S
IT & mobiler Vill inte \"flytta\" på sig. Jag har tagit mig an att ta hand om två sidor inne på en hemsida. Och det går ju bra, men jag har ett...
Svar
2
· Visningar
689
Senast: Spider84
·
IT & mobiler \"Ta\" bilder från video Jag har en video på datorn (MPEG) och vill ta stillbilder från den (typ som Print Scrn). Går det? Jag har...
Svar
4
· Visningar
1 157
Senast: Zaga
·
IT & mobiler ...Får jag tillbaka menyn på min dator :confused: det som skall vara överst...där man kan klicka bakåt,skriva adresser,söka mmm....är...
Svar
9
· Visningar
1 026
Senast: Elftor
·
IT & mobiler Håller på och ska försöka göra visitkort. Har försökt i Word men får inte fram det format jag vill ha. Det går ju att gör etiketter i...
Svar
4
· Visningar
950
Senast: zogor
·
IT & mobiler Hejsan! Någon som är duktig på script till formulär alltså sådana som man kan på sin hemsida och sedan så att andra kan fylla och som...
Svar
2
· Visningar
732
C
IT & mobiler Har suttit och klurat på det här ett tag men kommer ingen vart. Förmodar att det lutar åt att jag får installera "stora" Photoshop...
Svar
2
· Visningar
995
Senast: cissiny
·
IT & mobiler Är det någon som vet hur man går tillväga för att registrera ett hemsidenamn, tex om jag vill ha mitt.namn.se, hur får jag det? Vem...
Svar
3
· Visningar
1 171
Senast: oz_joj
·
A
IT & mobiler finns det något gratis ställe där man kan få sitt-namn.se eller kostar alla nåt?
Svar
3
· Visningar
855
Senast: Ylva
·
L
IT & mobiler Egentligen inget problem men ändå.. När jag installerade min Officeskiva, (Word osv) så ändrades Outlook från den fina versionen till en...
Svar
2
· Visningar
694
Senast: h0rselover
·
IT & mobiler Har en ny dator med windows xp och därmed även en brännare. Datorn levererades med Sonic som bränn-program men nu vill jag ladda in...
Svar
3
· Visningar
824
Senast: voltis
·
O
IT & mobiler så man alltid har sitt ordspråk/citat längst ned utan att behöva skriva dit det varje gång? :confused:Å va menas me hoppare...
Svar
4
· Visningar
784
Senast: ostbiten
·
Z
IT & mobiler Nu har jag gjort nanting riktigt korkat, men det ar ju fredagen den trettonde. Har brakat med excel och kaleidagraph och ville att...
Svar
2
· Visningar
746
Senast: LadyFrost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama