Hur har ni lärt er bygga hemsidor?

Då kan jag väl tycka att det bevisar att man är nybörjare som jag, för så gör jag också...

Min sambo hjälper mig dock en del.
 
jag har gått en 100 poängs kurs i skolan och där lärde jgamig inte mycket har lärt mig från olika sidor på internet
 
Håller med! :bow:

Började för hand, men efter ett tag insåg jag att det inte fungerade att göra allting för hand och hur mycket enklare det är jobba i tex WYSIWYG!
Men för att kunna jobba bra i HTML-programmen så måste man ju kunna koderna bra! Så jag ser hellre att man börjar för hand och sen går över till programmen.
 
Jag är självlärd, började med sprays sidbyggare för att komma underfund med hur sidan skulle se ut. Sen kollade jag runt på olika sidor och när jag hittade någon jag gillade så sparade jag "källan" och så kunde jag sitta och experimentera och ta bort vissa html-koder för att se vad som hände.

Sen började jag leta sidor på internet med html-koder och det finns nästan för många, men de flesta är mycket bra! Sparade tre sidor i favoriter så jag hade att gå till när det blev problem.
Har man väl lärt sig grunderna så är det gasnak enkelt sen!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
940
Senast: Cattis_E
·
IT & mobiler Jag vill tatuera in mina barns namn men jag vill göra det i min mormors handstil för att på så sätt bära även henne med mig genom livet...
Svar
1
· Visningar
285
IT & mobiler Håller på att tappa det helt. Har haft en Huawei 20 Pro i över 4 år, det är den bästa mobilen jag haft och jag hade köpt en sån igen...
2
Svar
22
· Visningar
1 485
Senast: Rie
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
515
Senast: Myzan87
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stil på bostad för uthyrning.
Tillbaka
Upp