AKUT HJÄLP

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Orkide
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 784
O

Orkide

Jag ska boka tågbiljetter på internet, men min datorn vill inte samma som jag.
Det går inte att fylla i antal resenärer, och då kan inte bokningen genomföras, ganska självklart.

Är det fel på min datorn eller på hemsida?
Vad ska jag göra? Måste verkligen boka biljetterna i dag, eftersom jag åker i morgon!

Det fungerar för mig. När du väljer antal resande så kan du inte skriva in utan måste välja ur rullningslisten (men det har du säkert redan provat och då har jag inget tips)
Man kan köpa biljetten på stationen i biljettautomat också. Det är samma pris som om du hade bokat på internet. Tyvärr är de inte alltid på.
Lycka till!

Jo, det vet jag ju.

Jag får helt enkelt åka hem till mamma och boka, den här datorn kan vara lite konstig. :crazy:

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 296
Senast: Kajsalisa
·
Juridik & Ekonomi Tja, de fortsätter i samma ton. Jag försöker få ersättning för utläggen de orsakade när de inte dök upp enligt avtal. Trots skriftligt... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 925
Senast: Migo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Saker och ting har ju sin gilla gång här i livet, så efter skilsmässan så har jag börjat fundera på döden… ;) Kanske hjälpte det till...
Svar
8
· Visningar
1 320
Senast: Otherside
·
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig... 2
Svar
28
· Visningar
3 108
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • En tråd om bäddar
  • Oseriös avel 2023