Alternativ till ramsidor.

He he.. Jag har kört webserver hemma på min dator för att mina ASP-sidor ska fungera. Jag tänker att det kanske är samma med PHP också? Att det inte räcker med Linux utan att du ska köra den som webserver också... :idea: ?????
 
Är webserver något man kör alltså? Känner mig lagom okunnig..? :o :D Jag är iofs inte alls insatt i hur vår server fungerar, vet bara att det är en dator i garderoben som står på jämt och är uppkopplad mot internet. :cool: Det kanske inte är någon idé att försöka förklara saken för mig ens, jag får väl ta och fråga min lillebror nån gång sen när jag lärt mig php. ;) (har lite andra servrar att experimentera med först)

/Erica
 
*ahem* *host* På de flesta Linux-baserade servrar...
0embarrassed.gif
0cover.gif
 

Liknande trådar

Foder & Strö Eftersom jag har en väldigt glupsk häst som kastar i sig sin mat så försöker jag hitta någon bra lösning så att grovfodret ska räcka...
Svar
13
· Visningar
2 077
Senast: sthu
·
Körning Min halvblodsunghäst är inkörd och har skött sig som en riktig pärla - så han verkar tycka det är kul. Men vi har aldrig kört med vagn...
Svar
9
· Visningar
4 572
Senast: moiran
·
  • Artikel Artikel
Bukefalosnyheter I övriga trådar jag skrivit om 15-årsjubileet så har jag framförallt tittat bakåt, nu är det dags att titta framåt. Om någon eventuellt...
Svar
13
· Visningar
3 234
Senast: honung
·
Utrustning Hej! Har ett hbl-sto, 1,65 m hög, ädel men ganska biffig samtidigt. Låg, bred manke, rak rygg och relativt rund rygg, lite som en...
2
Svar
25
· Visningar
4 578
Senast: insearchof
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gift vid första ögonkastet 2024
  • Vad gör vi? Del CCIII
  • Husköpstråden del 3

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp