Grattis! :crazy:
Har varit med om samma sak. Slutade vara på snyggast.se sen den dagen... :smirk:
Håller tummarna för att du inte får hem en FET telefonräkning. Vägra betala skiten, IFALL! :mad: :)
 
Vad jag har hört av komsumentvägledaren, så kan dom inte tvinga en att betala eftersom man inte skrivit på nått avtal eller godkänt dom.
Så såfort det dyker upp en räkning så ska den bestridas skriftligt och kopior ska behållas och skickas till Konsumentvägledaren. Tänker INTE betala nått :mad:

Men vi får se hur det går, som tur var upptäckte jag det väldigt tidigt så jag hoppas jag klarar mig undan räkning på flera tusen.
 

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag jobbar 25%, är arbetslös på 50% och långtidssjukskriven på 25%. Nu har jag haft en hel sjukdag på 100% och anmält detta till FK. Men...
Svar
5
· Visningar
608
Senast: Gnist
·
Juridik & Ekonomi Jag har varit utan bil i en vecka nu. Säljaren skyller på allt möjligt. Att verkstan inte haft tid, att det dröjer med att få...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
9 721
Senast: hundtant
·
Kläder & Bli fin Jag behöver hjälp! Jag har alltid varit helt ointresserad av kläder och mode, hemma driver jag helst runt i mjukisbyxor, t-shirt...
2 3
Svar
54
· Visningar
6 824
Senast: Ullmerkott
·
Fritid Finns det bukefalister som kan Visby? Ja. kommer ha en dag i Visby (ja, den där kryssningen ja) nästa vecka tillsammans med min mamma...
2 3
Svar
54
· Visningar
1 737
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp