Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Har bestämt mig för att börja gå i terapi och se om jag kan få hjälp med min ångest och depressioner. Har fått tips om en privat...
2
Svar
20
· Visningar
1 675
Kropp & Själ Jag har under en längre tid nu haft ont i höger sida i halsen. Det är inte "sjukont" som när man är förkyld eller är sjuk utan det är...
Svar
0
· Visningar
809
Senast: Maoam
·
Kropp & Själ Jaha en liten mysig tråd som jag funderat på om jag ska skriva. Jag har tid för koloskopi men tills dess är det några veckor. Och...
Svar
7
· Visningar
1 250
Senast: Luff
·
  • Låst
Kropp & Själ Gissa vad?? För ett par veckor sen blev jag diplomerad healer :banana: Jag halkade in på detta med healing efter att min mamma gick...
15 16 17
Svar
337
· Visningar
26 153
Senast: Gunnar
·
Kropp & Själ Hur många veganer har vi här på buke? Jag själv har varit vegetarian sedan 12 års ålder men funderar nu skarpt på att gå över till den...
Svar
17
· Visningar
1 427
Senast: LindgrenV
·
Kropp & Själ släpp kreativiteten lös! Utmana poesiludret @Dentaku om platsen som bukes främste diktare! Vad skulle DU skriva i en sexchatt, om du var...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
4 290
Senast: bollen__
·
Kropp & Själ Sprickor i mungipan, vafan gör man? :crazy: Svider och gör ont när jag äter. Bästa vore ju såklart att bara låta det läka men eftersom...
Svar
8
· Visningar
858
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Vem är Sveriges tredje bästa basist? Tänkte vi kunde roa oss lite medans SD-s nättroll är upptagna med att slita stupen ur varandra...
Svar
16
· Visningar
1 122
Senast: golit
·
Kropp & Själ Blä för mitt liv just nu!! Måste göra nåt! Tänkte på meditation och antar att det finns appar som hjälp för det också. Har ni tips?
Svar
7
· Visningar
667
Kropp & Själ Har ännu inte tagit in det, men min äldsta son hittades livlös idag och trots återupplivningsförsök så gick han bort. 21 år fyllda...
41 42 43
Svar
845
· Visningar
88 325
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Sitter och slötittar på tv och ser ett gör om mig program (Trinny och Susanna stylar om....). Alla med lite extra hull pressas in i vad...
Svar
17
· Visningar
2 371
Kropp & Själ Erfarenheter kring Nuvaring? Jag plockade ur min hormonspiral i januari och tänkte vara hormonfri men eftersom jag fick mer mens...
2
Svar
27
· Visningar
8 445
Senast: Niyama
·
Kropp & Själ Nu har jag fått mitt svar på cellprovet och det visade lindringa cellförändringar, samt att jag hade något av de HPV virus som ibland...
2
Svar
39
· Visningar
4 663
Kropp & Själ Gör nån sorts spin off på @strawberrysylt 's tråd... Hur ska man göra för att vara bekväm med att visa känslor? Det är något jag har...
Svar
13
· Visningar
1 292
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Vill du sjunga foppatofflans lov som @Philosophia ? Hylla haremsbyxan? Rekommendera mamelucker åt alla? Hur klär du dig? När känner du...
6 7 8
Svar
156
· Visningar
9 835
Senast: majola
·
Kropp & Själ Köpte en Hästenssäng med tagelmadrass och allt, har testat två nätter men gillar den inte alls. Funderade ett tag på att dissekera den...
2 3
Svar
55
· Visningar
8 488
Senast: athena
·
Kropp & Själ Jag vill invagga mig själv i illusionen att man kan snabba på eller lindra ett förkylningsförlopp och vill därför få era bästa tips i...
2
Svar
24
· Visningar
1 418
Kropp & Själ Ska få isatt en p-stav då jag totalt inte klarar att ta piller varje dag. Glömmer dem jämt . Hur snabbt efter att staven är isatt är man...
Svar
1
· Visningar
531
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Är förkyld och sprutar på med min nässköljningsspruta (innehållandes vatten och salt), eftersom "alla" säger att det är så bra. Men det...
Svar
3
· Visningar
1 627
Kropp & Själ Var in och läste på 1177 om utmattningsyndrom, vartenda symptom stämde in ordagrant på mig. Så nu överväger jag om det vore värt att...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 286
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar