Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ I förrgår åt jag matgryn som tillverkats av en stor svensk aktör med ekologisk profil. Plötsligt när jag tuggade kände jag hur jag bet...
Svar
10
· Visningar
3 290
Senast: VLMF
·
Kropp & Själ Här kommer ett något flummigt inlägg. Jag flyttade till en ny stad för ca 2 månader sen för att börja plugga. Trivdes jättebra i min...
Svar
15
· Visningar
2 439
Senast: Kilauea
·
Kropp & Själ Eftersom bröllopstorget visar sig vara jordens sömnigaste forum så sätter jag min tro till buke. Hemligt namn ifall min blivande mot...
Svar
7
· Visningar
1 710
Senast: Bexzor
·
Kropp & Själ Finns det någon här med kvalsterallergi? vad gör ni för att undvika kvalster? Vad har ni gjort för åtgärder i hemmet? Och märker ni...
Svar
16
· Visningar
1 366
Kropp & Själ Jag hade låga zinkvärden på senaste blodprovet, läkaren sade rakt ut att han inte kunde något om zink och så var det inte något mer med...
2 3
Svar
45
· Visningar
7 703
Senast: gulan
·
Kropp & Själ och i morse tänkte jag använda den. Läste på tuben: Wear gloves. Spread the creme with comb or fingers. Comb trough and time för 3...
Svar
7
· Visningar
3 858
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Hejsan! Nu har jag i snart en vecka haft en (vad jag tror att det är) svullen lymfkörtel, men bara på ena sidan av halsen. Annars är...
Svar
0
· Visningar
966
Senast: Tropic
·
Kropp & Själ Fick lagat en tand i lördags förmiddag. Eller de rensade ut ett stort hål och stoppade i någon tillfällig fyllning. Kommer inte ihåg så...
Svar
5
· Visningar
1 302
Senast: Ainon
·
Kropp & Själ Jag har brottats med en envis snuva (med nysningar) ett tag nu. Först trodde jag att det var en vanlig förkylning som bara var utdragen...
Svar
15
· Visningar
1 933
Senast: cili
·
Kropp & Själ Bukemaffian är nu utsedd. Alla nya medlemmar har fått meddelande i form paranormala fenomen som exemelvis att disken är diskad, barnen...
2 3
Svar
54
· Visningar
4 116
Kropp & Själ Sedan ca 2 dagar tillbaka har det ilat i en av mina kindtänder i överkäken. Tandköttet är även inflammerat, speciellt över tanden...
Svar
7
· Visningar
881
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Sen min son föddes 2012 har mina allergier/överkänslighet bara ökat. Kan räkna upp 6 nya saker utan problem varav två kommit nu sen i...
2
Svar
24
· Visningar
2 520
Kropp & Själ Insprierad av Hela Sverige bakar - vilken är din favoritkaka? Jag sträcker mig över gränserna och säger att vi inte behöver hålla oss...
10 11 12
Svar
233
· Visningar
15 784
Senast: Dubbelklick
·
Kropp & Själ Mitt barnbarn har just fått diagnosen cystisk fibros. Hon är tre månader och gick inte upp i vikt som hon skulle. Tusen tankar far...
Svar
3
· Visningar
1 446
Senast: skuggi
·
Kropp & Själ Till vem vänder man sig om man misstänker att man fått någon slags hormonrubbning i samband med avslut av p-piller? Vårdcentral...
Svar
1
· Visningar
510
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Hej. Jag har hosta jajamän. Som tyvärr inte blir bättre utan snarare tvärtom värre. Va förkyld med hosta för över 1 månad sedan...
Svar
10
· Visningar
1 317
Kropp & Själ Efter en 10 års lång relation valde jag att lämna den i juni förra året. Första veckorna var av förklarliga skäl väldigt arga och...
Svar
19
· Visningar
2 218
Senast: Sablar22
·
Kropp & Själ Sonen kom hem från VC där han var för att kolla upp sina kliande utslag och där fått diagnosen skabb Han har haft det ett par veckor...
Svar
5
· Visningar
732
Senast: rtf
·
Kropp & Själ Ganska tänkvärt Jag tycker det är tragiskt att så många människor har blivit lurade vad det gäller kosten och nu får kämpa med stor...
72 73 74
Svar
1 464
· Visningar
75 454
Senast: TeamLundVer
·
Kropp & Själ På Lördag kommer det över lite folk till oss, vi kommer bli 6 vuxna och en 7åring. Vi har kommit så långt som att vi vill ha...
Svar
3
· Visningar
754
Senast: Raderad medlem 94602
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama