Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min migrän har ökat och jag tänkte skaffa något receptfritt, men vad? Så självklart vänder jag mig till buke och frågar, vad är bäst?
2
Svar
36
· Visningar
3 748
Senast: Inte_Ung
·
Kropp & Själ För att citera en ledande Järnrörsdemokrat. Här är ytterligare en försmak om vad som väntar i lingonromantikens land: SDU har röstat...
Svar
14
· Visningar
1 039
Senast: golit
·
Kropp & Själ Efteer några veckor fick jag äntligen min operation av gallsten (har skrivit tråd tidigare) sagt och gjort, operationen gick bra men...
Svar
3
· Visningar
2 890
Senast: Myssan
·
Kropp & Själ Jag har haft flera symptom som visar på utmattning/utbrändhet under en lång period (ca 7 år) som framförallt i början visade sig som...
2
Svar
21
· Visningar
2 053
Senast: a1agnlju
·
Kropp & Själ Fick idag bekräftat via blodprov att jag har pcos. Min gynekolog vill att jag börjar med p-piller men det går inte ihop med medicinen...
2
Svar
21
· Visningar
3 271
Kropp & Själ Sitter och känner mig kallad att beställa hem "Pernillas Kök" men velar. I samma näthandelskorg ligger också Leilas "Fresh foodie". Och...
2
Svar
32
· Visningar
1 805
Kropp & Själ Jag har sedan en tid tillbaka varit trött i stort sett hela tiden. Har somnat till både nu och då dagtid om jag inte varit aktivt...
Svar
12
· Visningar
861
Kropp & Själ Varning för långt inlägg :p Jag skadade mig ganska allvarligt efter fall från häst i april 2013. Landade på ländryggen vilket...
2
Svar
25
· Visningar
3 812
Senast: LuckyMe
·
Kropp & Själ Är det någon här som gjort det? Finns ju en massa erbjudanden om Spapaket, weekends, hotell med trerätters m.m. Skulle vilja överraska...
Svar
2
· Visningar
565
Senast: Malin_L
·
Svar
12
· Visningar
1 400
Kropp & Själ Har efter en fjällvandring dragit på mig en hälsinneinflammation som pågått i två veckor ungefär. Trodde det skulle ge med sig av sig...
Svar
6
· Visningar
1 556
Senast: CillaW
·
Kropp & Själ Var förkyld förra veckan och nu har rethostan kommit (kom ordentligt idag) Jag har inte lite hosta och så blir det okej, utan jag hostar...
Svar
9
· Visningar
842
Kropp & Själ Jag har tyvärr armarna fulla av ärr och nu när det börjar bli kallare så har de börjat göra ont, klia, sticka och bli alldeles blåa. Det...
Svar
8
· Visningar
3 451
Senast: hier
·
Kropp & Själ Jag har PMSen från helvetet, dels får jag en hejdundrande huvudvärk men framför allt mår jag fruktansvärt dåligt psykiskt vilket varken...
Svar
5
· Visningar
716
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ Mina underfransar har alltid varit väldigt korta, och som om det inte varit nog har jag sedan många år tillbaka haft problem med att de...
Svar
9
· Visningar
4 238
Senast: Sasse
·
Kropp & Själ Måste bara få fråga vad ni har för erfarenheter av epilator, gör det ont? Hur länge tar det? Osvosv, skriv allt ni vet, både positivt...
Svar
15
· Visningar
1 713
Kropp & Själ Jag upplever en otroligt stor sorg i livet just nu, samtidigt som mina känslor verkar ha stannat kvar i sanden där jag stoppat ned huvud...
2
Svar
29
· Visningar
4 066
Senast: krambanan
·
Kropp & Själ Nej jag lever inte på bara det ;) Men min mor läste en artikel i Året runt, någon ny metod som skulle hjälpa diabetiker att slippa ta...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
8 896
Senast: Manji
·
Kropp & Själ Har sedan några veckor haft UVI-besvär och när hemmakurerna inte hjälpte blev det läkarbesök. Urinprovet visade ingenting men jag fick...
2
Svar
22
· Visningar
4 597
Senast: Milosari
·
Kropp & Själ Igår började jag få ont i käken och det har accelererat och gör ONT nu. Höger sida längst bak och mest neråt. Vill trycka på muskeln för...
Svar
6
· Visningar
976
Senast: Madick
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama