Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Att jag någonsin kommer ha stl 42 upptill igen? Har nu 58-60. :(
Har nämligen två fina blusar som jag köpte när jag hade stl 42 (för ca...
Kropp & Själ
Jag har blivit våldtagen av någon jag trodde var en nära vän. Som jag anförtrott mig åt och litat på till 100%. Det skedde medan jag låg...
Kropp & Själ
En norsk kompis bad mig kolla upp om ett naturläkemedel mot allergiska symptom i luftvägarna -hösnuva, svullnad mm, fanns i Sverige. Det...
Kropp & Själ
Jag har väntat på att någon skulle starta en tråd, men nu kan jag inte vänta längre :p. Fast det är med mycket blandade känslor jag ser...
Kropp & Själ
I kategorin udda prylar kom nu tagel. Kan man köpa det? Jag har en gammal gunghäst som skulle behöva ny svans och man ehuru den gamla är...
Kropp & Själ
Hej behöver tips och råd om hur jag ska få upp min vikt igen.
För några veckor sedan så beslöt min sambo och jag att vi skulle separera...
Kropp & Själ
Finns det någon bra sida där man kan få tag på 90-tals kläder? Om man tänker typ christina applegate i våra värsta år, kelly från saved...
Kropp & Själ
Är dyngförkyld med allt vad det innebär, mina föräldrar var snälla och handlade lite åt mig i måndags. Vet att jag gick ut i hallen och...
Hästnyheter Jag misstänker att hon menar en sorts grusväg som jag bara sett i Göteborg och söderut, typ mjukt rullgrus? Inte kul att cykla på tycker...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.