Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för alla svar. Hoppas att skolan kan hjälpa mig. Trodde det var självklart att det är jag som måste sluta. I nuläget hade jag väl ändå inte orkat med skolan. Är inte ens säker på att jag tar mig levande ur det här. Har tagit överdos för mindre
Tack för alla svar. Hoppas att skolan kan hjälpa mig. Trodde det var självklart att det är jag som måste sluta. I nuläget hade jag väl ändå inte orkat med skolan. Är inte ens säker på att jag tar mig levande ur det här. Har tagit överdos för mindre
Jag vill absolut råda dig att prata med Studenthälsan så snart som möjligt, mot bakgrund av det du skriver här!Tack för alla svar. Hoppas att skolan kan hjälpa mig. Trodde det var självklart att det är jag som måste sluta. I nuläget hade jag väl ändå inte orkat med skolan. Är inte ens säker på att jag tar mig levande ur det här. Har tagit överdos för mindre
Du ska ta kontakt med studenthälsan precis som de andra säger.Tack för alla svar. Hoppas att skolan kan hjälpa mig. Trodde det var självklart att det är jag som måste sluta. I nuläget hade jag väl ändå inte orkat med skolan. Är inte ens säker på att jag tar mig levande ur det här. Har tagit överdos för mindre
Usch sa hemskt. Jag hoppas att du far det stod du behover och att du kanner att du orkar fortsatta dina studier.
Jag maste bara fa fraga, har man inte "rape kits" i Sverige? Dar man kan fa dna vare sig det finns sperma eller inte, och man kan se hur kvinnan ser ut i slidan och hur lange sedan hon haft samlag ... och om det var hardhant eller inte?
Nja det är en läkare som sjukskriver en.Du ska ta kontakt med studenthälsan precis som de andra säger.
Sen om du skulle välja att sjukskriva dog en termin är det din rätt att göra så! Du behöver inte hoppa av för att du mår dåligt.
Men jag tror det är viktigt att universitetet ändå vet vad som har hänt.
Såklart det är.Nja det är en läkare som sjukskriver en.
Problemet är att det är en hel del som tror att det räcker att ringa sig sjuk till jobb/skola och sen for en massa problem när de missar att ha läkarintyg.Såklart det är.
Mitt inlägg handlade mer om att det går att sjukskriva sig än vart man gör det.