Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Blev opererad i fredags för pilonidalcysta som sitter precis mellan skinkorna vid svanskotan. Gjorde så fruktansvärt ont så de operera...
Svar
13
· Visningar
10 363
Senast: Smurfoff
·
Kropp & Själ Hej idsg är det min födelsedag. Det som jag har fått just nu är : Pengar The wampire diaries godis påslakan överkast blommor...
2
Svar
21
· Visningar
1 687
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Jag har nu av olika skäl fått ge upp hormonpreparat. Vi har länge kört med både kondom och hormonpreparat då jag är rädd för oönskad...
2
Svar
29
· Visningar
3 853
Senast: Aslan
·
Kropp & Själ Jag håller på och flyttar, ska bli sambo :love: Något jag verkligen ser fram emot. Men, det gör mig ont att behöva göra mig av med en...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 025
Senast: nyponros
·
Kropp & Själ ...eller paleo-inspirerat? Jag utmanade mig själv på en "Whole30" nu i augusti, och det har väl gått rätt bra än så länge. Min största...
Svar
15
· Visningar
1 329
Senast: majola
·
Kropp & Själ golit har gjort en golit-gallup-enkät-undersökning bland registreade användare och fått fantastiska reslultat. golits biceps har vuxit...
Svar
5
· Visningar
723
Senast: golit
·
Kropp & Själ Min fråga är, har någon här haft ljumsk-/eller lårbråck? Hur känns det? Blev det bättre/sämre? Kan fysisk aktivitet förvärra bråck? Har...
Svar
8
· Visningar
1 262
Senast: Wembley
·
Kropp & Själ Jag har lyckats ge mig själv nageltrång på inte bara en, utan två av mina stortår. Det gör så jävla ont! Jag försökte mig på lite...
Svar
12
· Visningar
1 215
Senast: Blueberry
·
Kropp & Själ Jag har IBS och äter vanligtvis Lunelax pulver. Tycker det är det bästa bulkmedlet på marknaden. Nu är den tyvärr slut hos...
Svar
14
· Visningar
26 281
Senast: Amha
·
Kropp & Själ Jag såg ikväll ett program som handlade om naturister. Det startade en del tankar hos mig. Mest tanken att det måste vara skönt att vara...
2
Svar
32
· Visningar
3 155
Senast: Katti
·
Kropp & Själ Jag är ett öronbarn sen en lång tid tillbaka. Har opererat det vänstra örat. Nu på sistone har detta örat börja krångla extremt och nu...
Svar
3
· Visningar
532
Senast: pepp
·
Kropp & Själ En gång i månaden slår min i övrigt ganska kontrollerade depression/GAD till med full kraft, för att ett par dagar senare övergå i nåt...
Svar
11
· Visningar
874
Senast: em-pirre
·
Kropp & Själ Jag fick vänta till 16-års ålder innan jag fick tandställning, en klasskompis fick som 9-åring. Varför så olika? När fick du tandställning?
2
Svar
23
· Visningar
2 979
Senast: Araminta
·
Kropp & Själ Kan man skrika så mycket så man själv får en hörselskada? Det borde ju vara så men jag vill minnas att öronen inte är lika känsliga för...
Svar
7
· Visningar
850
Senast: hagel
·
Kropp & Själ Har ganska länge funderat på vad det är för fel på min mor. Hon är väldigt speciell. Vet allting bäst. Hon har en viss förmåga att...
Svar
13
· Visningar
1 442
Senast: alenchik
·
Kropp & Själ Tänkte att vi kan ha en tråd där vi kan tipsa om goda och nyttiga recept för att inspirera de som vill äta lite nyttigare :)
Svar
17
· Visningar
1 838
Senast: Cinzia
·
Kropp & Själ Jag flyttar till Göteborg på fredag och behöver fixa tid till en vårdcentral där. Är listad i Malmö. Hur går jag tillväga? Blir jag...
Svar
2
· Visningar
533
Senast: Hogstorp
·
Kropp & Själ Går det att ta reda på vad som utlöser ens migränanfall? Har sedan jag bytte jobb för ca 1 år sedan haft migrän ungefär en gång per...
Svar
8
· Visningar
857
Senast: kryddelydd
·
Kropp & Själ Det är riktigt svårt att få loss tid till träning när man som jag har barn, både egna och famhemsplac, en häst (tyvärr för pigg och...
Svar
5
· Visningar
778
Kropp & Själ Jag tror att jag ev har drabbats av RLS eller som den numer benämns Willis-Ekboms sjukdom. Många symptom stämmer, dvs obehaglig pirrande...
Svar
12
· Visningar
1 544
Senast: TinkerBell
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama