Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min fråga är, har någon här haft ljumsk-/eller lårbråck? Hur känns det? Blev det bättre/sämre? Kan fysisk aktivitet förvärra bråck?
Har...
Kropp & Själ
Jag såg ikväll ett program som handlade om naturister. Det startade en del tankar hos mig.
Mest tanken att det måste vara skönt att vara...
Kropp & Själ
Jag fick vänta till 16-års ålder innan jag fick tandställning, en klasskompis fick som 9-åring. Varför så olika? När fick du tandställning?
Kropp & Själ
Kan man skrika så mycket så man själv får en hörselskada?
Det borde ju vara så men jag vill minnas att öronen inte är lika känsliga för...
Kropp & Själ
Jag tror att jag ev har drabbats av RLS eller som den numer benämns Willis-Ekboms sjukdom. Många symptom stämmer, dvs obehaglig pirrande...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.