Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ (prefixval: kantarellplockning = själavård) Har ni funnit några än? Jag snubblade över en koloni små rackare på dagens längre...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 536
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Jag tyckte jag behövde lite omväxling och skulle alltså byta hårfärg. Köpte nån rödare röd än den jag brukar ha. Mitt hår är tonat förr...
Svar
6
· Visningar
8 043
Senast: Septicemia
·
Kropp & Själ Fy fan så jäkla äcklad jag är. Köpte hem en kyckling och pasta sallad från en restaurang här.jag har köpt sallad för ifrån säkert 50...
13 14 15
Svar
290
· Visningar
22 596
Kropp & Själ I måndags tog jag tag i 5:2 igen, med den skillnaden att denna gång följer jag en färdig meny. Det passar mig utmärkt eftersom jag...
Svar
12
· Visningar
4 265
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Ja man säger ju att man ska trilla av 100 gånger och nu har jag trillat av min 6:e och jag landat med ryggen först. Hästen blev rädd när...
2
Svar
31
· Visningar
6 659
Senast: LillaMusse
·
Kropp & Själ Skriver under anonymt inlägg för nu har jag fått nog! Jag har under lång tid dvs hela livet mått psykiskt dåligt men det har bara...
Svar
11
· Visningar
1 820
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Arbetskamraten kom imorse och mådde inget vidare. Smärta när hon kissar och kände sig lite sjuk. Nåra timmar senare är hon feberrosig...
2
Svar
21
· Visningar
2 682
Senast: Angua
·
Kropp & Själ Hej för ungefär två år sedan så var jag med om ett våldtäkt eller påbörjat på en jAg hade tur att fly undan. men ändå rädd för att se...
Svar
5
· Visningar
1 102
Senast: GotAsecret
·
Kropp & Själ Varje dag är det minst en av mina FB-vänner som delar eller skriver något om kost och/eller motion. Tidningssajterna jag följer är rätt...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
8 134
Senast: Ramona
·
Kropp & Själ Hej! Vårdcentralen har inga tider den här veckan, så jag kan inte få någon hjälp där nu så tänkte om någon här kanske känner igen sig...
Svar
3
· Visningar
691
Senast: Korven
·
Kropp & Själ Har någon har varit på en sådan och skulle vilja berätta mer? Varför ville du gå på en sådan? Var det som du hade tänkt dig? Fick du ut...
Svar
0
· Visningar
354
Senast: Jozze
·
Kropp & Själ Går det? Nu är det fjällen jag tänker på främst, jag är ingen van vandrare inte min sambo heller. Samtidigt som vi vill göra något när...
Svar
12
· Visningar
3 358
Senast: Myssan
·
Kropp & Själ Någon som testat det? Är det bra? Blir det nån skillnad på håret?
Svar
0
· Visningar
463
Senast: Mirre
·
Kropp & Själ Är det någon mer där ute som lider av detta? Jag håller på och bli galen på mitt. Det kommer alltid när det blir varmare ute och alltid...
Svar
4
· Visningar
1 156
Kropp & Själ Är det något som har erfarenhet av laserbendling av fot? Jag fick en fraktur för fem månader sen. Det är tydligen vanligt med...
Svar
17
· Visningar
1 086
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Min ena bröstvårta eller vårtgård har ändrat form bara på ena bröstet.. Det är som hela vårtgården har blivit fyllig och sticker ut typ...
Svar
3
· Visningar
3 106
Senast: Sar
·
Kropp & Själ Jag har en svensk hudfärg om man säger så, lite solbrun på det. Men året runt har jag en kritvit linje som följer underläppen och...
Svar
3
· Visningar
9 773
Senast: Mineur
·
Kropp & Själ Kära bukevänner, kan någon som har tagit bort hår med laser orka svara på hur lång tid en behandling tog? Alltså inte antal gånger...
Svar
8
· Visningar
1 030
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Vet att det funnits en hel del trådar förr om no poo, men kunde inte hitta någon nu. Är det någon här som kör no poo? Någon som är...
Svar
3
· Visningar
1 019
Senast: ricca
·
Kropp & Själ Vad anser Ni om att ha en fin, knälång och långärmad klänning när dresscoden är mörk kostym - är det för casual? Det är en mossgrön i...
Svar
3
· Visningar
858

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka