Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Är det någon som vet var jag kan läsa (om det finns?) riktlinjer för hur olika sjukdomar ska diagnostiseras och behandlas? Eller vilken...
Svar
7
· Visningar
696
Senast: sussantuss
·
Kropp & Själ Ja jag har mitt livs mest udda craving just nu. Potatismjöl. Jag tar lite och liksom lägger på tungan så jag känner den sträva...
Svar
16
· Visningar
3 062
Senast: purity_666
·
Kropp & Själ Jag vet att detta varit på tapeten förut men hittar inte riktigt svar på det jag söker när jag använder sökfunktionen. Jag söker en...
2
Svar
33
· Visningar
2 334
Senast: patsy02
·
Kropp & Själ Har efter nästan ett helt halvårs vridande och vändande kommit fram till att jag vill göra slut med min sambo. Vi har varit tillsammans...
Svar
3
· Visningar
1 509
Senast: TygerTyger
·
Kropp & Själ Jag varnar för lite långt och kanske rörigt inlägg. Jag borde nog vara anonym men orkar inte skapa ett nytt nick just nu. Jag behöver...
3 4 5
Svar
90
· Visningar
10 896
Senast: EmmaW
·
Kropp & Själ Har ni något tips på läkemedel eller naturläkemedel som ökar ämnesomsättningen? Jag har struma och fibro, struman drar ju mer...
Svar
3
· Visningar
1 090
Senast: Mammadutt
·
Kropp & Själ Är förkyld och har lock i öronen i stort sett hela tiden. Har googlat mig till att man kan blåsa ut medans man håller för näsan och har...
Svar
4
· Visningar
765
Senast: Anyo
·
Kropp & Själ Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet. Jag börjar ledsna på att ha ont...
Svar
12
· Visningar
9 466
Senast: Javan
·
Kropp & Själ tagit lite blodprover för att se om de finns en orsak till att jag är så förbenat trött. En del värden låg på gränsen, men inget att...
Svar
2
· Visningar
1 664
Senast: Sedna
·
Kropp & Själ Ja, jag trodde att semester skulle göra mig gott. Vill råda med andra som sitter/suttit i samma båt. Min "Skrynklare" har semester två...
Svar
9
· Visningar
1 254
Kropp & Själ Jag har märkt en sak som är märklig det senaste året. (har inte varit så här förut) Varje gång jag ska ha mens, alltså precis innan...
Svar
10
· Visningar
3 416
Senast: millan10
·
Kropp & Själ Jag kom hem från en semester i USA i fredags och upptäckte ganska snart två röda prickar på mitt vänstra ben. De såg ut precis som...
2
Svar
21
· Visningar
11 920
Senast: ylvali2
·
Kropp & Själ Jag tycker att filmjölk är det bästa man kan ha som frukost och fick en jättegod müssli i födelsedagspresent. Men jag har svårt att äta...
Svar
17
· Visningar
1 889
Senast: Sol
·
Kropp & Själ Jag vet att det finns minst en liknande tråd men jag hittar inte den. Jag är så sinnesjukt trött mestadels hela tiden... Jag hade förra...
Svar
18
· Visningar
1 814
Senast: fryckan
·
Kropp & Själ Såhär är det; Jag gillar att ha kjol. Men - huden på insidan av låren blir irriterad och börjar klia efter en stund. Är det så för alla...
2
Svar
22
· Visningar
2 852
Kropp & Själ Jag har just haft en halvhetsig diskussion med en person inom åldringsvården och känner mig fortfarande inte övertygad. Kanske någon här...
Svar
18
· Visningar
4 946
Senast: Centaur
·
Kropp & Själ Jag har under en längre tid haft problem med lungorna så fort jag blir något så när förkyld. Bara jag blir lite täppt i näsan så ballar...
Svar
8
· Visningar
1 502
Kropp & Själ Är det fler än jag som ibland blir nedstämd av sociala medier? Då tänker jag inte på alla delade snyfthistorier och annat utan att man...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
9 399
Senast: Rosett
·
Kropp & Själ Är det någon här som har opererat ("kirurgisk utdragning") ut sina visdomständer? Jag ska göra det nu i slutet av juni, 2 st i...
2
Svar
34
· Visningar
11 472
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Jag har tunt, flygigt hår dom oftast är uppsatt, dag som natt. Gillar inte att ha det utsläppt och gillar definitivt inte att göra...
Svar
2
· Visningar
795
Senast: Ninnurur
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama