Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Är det någon som vet var jag kan läsa (om det finns?) riktlinjer för hur olika sjukdomar ska diagnostiseras och behandlas? Eller vilken...
Kropp & Själ
Har efter nästan ett helt halvårs vridande och vändande kommit fram till att jag vill göra slut med min sambo. Vi har varit tillsammans...
Kropp & Själ
Är förkyld och har lock i öronen i stort sett hela tiden. Har googlat mig till att man kan blåsa ut medans man håller för näsan och har...
Kropp & Själ
Erfarenheten här verkar ofta vara bättre än den på hälsocentralen kan jag känna så vill höra vad ni vet.
Jag börjar ledsna på att ha ont...
Kropp & Själ
Jag tycker att filmjölk är det bästa man kan ha som frukost och fick en jättegod müssli i födelsedagspresent. Men jag har svårt att äta...
Kropp & Själ
Jag vet att det finns minst en liknande tråd men jag hittar inte den.
Jag är så sinnesjukt trött mestadels hela tiden... Jag hade förra...
Kropp & Själ
Såhär är det;
Jag gillar att ha kjol. Men - huden på insidan av låren blir irriterad och börjar klia efter en stund.
Är det så för alla...
Kropp & Själ
Jag har just haft en halvhetsig diskussion med en person inom åldringsvården och känner mig fortfarande inte övertygad. Kanske någon här...
Kropp & Själ
Jag har under en längre tid haft problem med lungorna så fort jag blir något så när förkyld. Bara jag blir lite täppt i näsan så ballar...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.