Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Min mamma ligger inne nu på sjukhus och hon är tyvärr rätt dålig. Jag bor ju tyvärr i södra Tyskland så jag har en lång resa till henne...
Kropp & Själ
Hej var för 2 veckor sedan som jag var helt borta gick runt i cirklar i en affär viste knappt var jag håll på var nära att jag gick in i...
Kropp & Själ
Finns det tillfällen då personer inom vården har rätt att bryta tystnadsplikten om det anses vara för patientens säkerhet? Förutsatt att...
Kropp & Själ
Problem 1: Jag har äntligen fått en tid för galloperation. På måndag ska jag infinna mig på Norrtälje sjukhus kl 07.00. Det betyder att...
Kropp & Själ
Jag får gallstens anfall på nätterna. Det gör så ont att jag bara vill dö och jag är defintivit inte i skick att sitta i telefonkö till...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.