Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Min mamma ligger inne nu på sjukhus och hon är tyvärr rätt dålig. Jag bor ju tyvärr i södra Tyskland så jag har en lång resa till henne...
Svar
4
· Visningar
647
Senast: anna_panna
·
Kropp & Själ mNu har jag haft ont i foten i 3 månader utan att det blir ett uns bättre. Om något så blir det sämre istället. :cry: Jag har försökt...
Svar
6
· Visningar
925
Kropp & Själ Och vad räknas till de där "fem portioner frukt och grönt om dagen" som alla tjatar om? Nu är det klart att man inte måste äta...
Svar
13
· Visningar
2 005
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Köpte ingefära för att ha i te men köpte nog liiite väl mycket då det var styckpris o jag såklart tog den största. Så vad ska jag göra...
Svar
9
· Visningar
1 149
Senast: 95johsv
·
Kropp & Själ Ja.. Vad har ni för erfarenheter? Blev ni nöjda? Kostnader? Gjorde ni privat eller fick det betalt? Tell me.., Jag håller nu på med...
2
Svar
36
· Visningar
4 878
Senast: hvala
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i mars. Några månader senare satt jag i personalrummet innan jag skulle börja tillsammans med två andra...
Svar
9
· Visningar
1 420
Senast: Korven
·
Svar
0
· Visningar
445
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Hej var för 2 veckor sedan som jag var helt borta gick runt i cirklar i en affär viste knappt var jag håll på var nära att jag gick in i...
Svar
8
· Visningar
905
Senast: mandalaki
·
Kropp & Själ Finns det tillfällen då personer inom vården har rätt att bryta tystnadsplikten om det anses vara för patientens säkerhet? Förutsatt att...
Svar
4
· Visningar
988
Senast: Miljon
·
Kropp & Själ Ni som använder linser, vad betalar ni i månaden ungefär för linser? Jag håller på att kolla så så att jag vet ungefär vad jag har att...
2
Svar
25
· Visningar
3 498
Senast: Elektronen
·
Kropp & Själ Problem 1: Jag har äntligen fått en tid för galloperation. På måndag ska jag infinna mig på Norrtälje sjukhus kl 07.00. Det betyder att...
2
Svar
28
· Visningar
3 237
Senast: TinyWiny
·
R
Kropp & Själ Kära bukefalister, jag behöver hjälp. Finns det nåt bra brunchställe ni kan tipsa om, i Sthlm, som dessutom har öppet en fredag redan...
2
Svar
20
· Visningar
1 534
Kropp & Själ Hej! Det är så att jag fick en hudkräm av min mamma när jag fyllde 20 och hittar inte innehållsförteckningen till den någonstans...
Svar
6
· Visningar
1 433
Senast: Khiwa
·
Kropp & Själ Hejsan! Nu har jag i snart en vecka haft en (vad jag tror att det är) svullen lymfkörtel, men bara på ena sidan av halsen. Annars är...
Svar
7
· Visningar
2 048
Senast: Tropic
·
Kropp & Själ Tips på massagedyna som även masserar nacken?
Svar
0
· Visningar
369
Senast: peace
·
Kropp & Själ Behöver få tag på någon form av samtalskontakt, men har inte ekonomi för något privat. Går hos BVC med mitt barn, men har inte kunnat...
Svar
12
· Visningar
980
Senast: Sumsum
·
Kropp & Själ Hur fungerar det med psyk-framkallad sjukdom? När det blir tydligt fysiska symptom, fast det inte verkar finnas några logiska orsaker...
2
Svar
34
· Visningar
2 877
Senast: phie
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit beroende av att få i mig en riktigt rejäl frukost. Som standard i alla år har jag kört på någon musli...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 371
Senast: Buck
·
Kropp & Själ Vad tycker ni? Jag avskyr mens men ÄLSKAR låten! Bra grej!
Svar
6
· Visningar
766
Senast: Ackio
·
Kropp & Själ Jag får gallstens anfall på nätterna. Det gör så ont att jag bara vill dö och jag är defintivit inte i skick att sitta i telefonkö till...
2
Svar
24
· Visningar
2 429
Senast: Mearas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar