Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Kropp & Själ Snälla hjälp mig, jag blir bara tröttare och tröttare! Och jag menar extremt trött, så att det är jobbigt att plocka ur diskmaskinen och...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 375
Senast: Monstermom
·
Kropp & Själ Jag har alltid varit glad för söta grejer, allt från mat till efterrätter, kakor, godis, läsk osv. Hur mycket jag har ätit/druckit av...
Svar
14
· Visningar
1 064
Senast: BobberiBoo
·
Kropp & Själ Använder mitt anonyma nick. Har nu kämpat mot denna dovt, molande värken i bröstryggen i 1,5 år. Läkarundersökningar, MRT och tester har...
2
Svar
34
· Visningar
3 690
Senast: zoller
·
Kropp & Själ Har lite funderingar som jag gått och tänkt på de senaste veckorna. Började på ett nytt jobb i slutet av augusti, ett jobb som bitvis är...
Svar
15
· Visningar
5 121
Senast: iNHALE
·
Kropp & Själ Just nu pågår en diskussion på min Facebook. En vän hade varit på en träningsanläggning vars omklädningsrum inte var uppdelade i herrar...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
13 552
Senast: hippofil
·
Kropp & Själ Finns det något bra sätt? Får det för minsta lilla och det börjar bli rätt tröttsamt. Så, vad kan man göra för att slippa skiten...
2
Svar
25
· Visningar
6 243
·
Kropp & Själ För mig är det självklart varför genren rysare kallas just det. Ryser ni när en film är riktigt läskig/obehaglig? Min man gör det inte...
Svar
5
· Visningar
557
Senast: Fan of Bill
·
Kropp & Själ För sju månader sen fick jag en fraktur i foten. Ingen operation eller gips. Sjukskriven 8 veckor. Efter 4 veckor semester där jag i...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
3 713
Senast: Nemo
·
Kropp & Själ Alltså jag är ju en sån som inte anser att vissa "sjukdomar" är just sjukdomar utan mer hur man är som person. Så hur ser ni på...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 353
Senast: MiaMaria
·
Kropp & Själ Hej alla! Skulle vilja ha lite tips om hur man motverkar fett hår, duschar jag på morgonen så är håret fett redan på eftermiddagen...
2 3
Svar
46
· Visningar
5 793
Senast: pellemojj
·
Kropp & Själ Tja, jag gör en spinoff på tråden från ungdom för vinterjackor. Alla tre rockar har samma isättning med ribbad krage och lätt...
2 3
Svar
47
· Visningar
4 429
Senast: Raderad medlem 6459
·
Kropp & Själ Vad tycker du skall beskattas och hur mycket? Mer eller mindre än idag och när svaret är mindre, vilken annan skatt skall höjas? Frågan...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
3 088
Kropp & Själ När börjar ni ställa krav på att göra ett förhållande officiellt ?efter visst antal månader, känslor , umgänge ? Jag har träffat en...
2 3
Svar
41
· Visningar
7 874
Kropp & Själ Hej! Jag har upplevt att jag har problem med att läsa rader i böcker mer eller mindre hela mitt liv. När jag frågade min mamma så sa...
Svar
5
· Visningar
1 569
Senast: zaching
·
Kropp & Själ Hej Buke, ber om ursäkt om denna tråd inte fyller någon större funktion, men jag känner mig så oerhört rädd och ledsen. Samtalet med...
Svar
3
· Visningar
878
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Så sambon stod och andades in dieselavgaser under en timme. Har ont i huvudet och känner sig febrig (ligger och skakar), hur orolig ska...
Svar
12
· Visningar
8 537
Kropp & Själ Jag hoppas det år ok att diskutera könsorgan här, jag är inte den vanligaste besökaren här. Bara plocka bort om den hamnat fel eller är...
10 11 12
Svar
223
· Visningar
21 362
·
Kropp & Själ För ungefär ett halvår sedan diagnosticerades mina långvariga och problematiska eksem som kontakteksem genom ett lapptest. Jag har...
Svar
9
· Visningar
1 325
Senast: Red_Chili
·
Kropp & Själ Ja, hur sjuka måste ni känna er innan ni är hemma vid till exempel förkylning?
6 7 8
Svar
143
· Visningar
9 754
Senast: skerper
·
Kropp & Själ Mina armar tar stryk vid styrketräning. Till en början gick det bra, jag kunde ta mer och mer i vikt och märke skillnad. Men plötsligt...
Svar
8
· Visningar
683
Senast: Aionee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama