Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Allmänt
Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan
Kropp & Själ
Snälla hjälp mig, jag blir bara tröttare och tröttare! Och jag menar extremt trött, så att det är jobbigt att plocka ur diskmaskinen och...
Kropp & Själ
Använder mitt anonyma nick. Har nu kämpat mot denna dovt, molande värken i bröstryggen i 1,5 år. Läkarundersökningar, MRT och tester har...
Kropp & Själ
Har lite funderingar som jag gått och tänkt på de senaste veckorna. Började på ett nytt jobb i slutet av augusti, ett jobb som bitvis är...
Kropp & Själ
Just nu pågår en diskussion på min Facebook.
En vän hade varit på en träningsanläggning vars omklädningsrum inte var uppdelade i herrar...
Kropp & Själ
Vad tycker du skall beskattas och hur mycket? Mer eller mindre än idag och när svaret är mindre, vilken annan skatt skall höjas?
Frågan...
Kropp & Själ
Så sambon stod och andades in dieselavgaser under en timme.
Har ont i huvudet och känner sig febrig (ligger och skakar), hur orolig ska...
Kropp & Själ
Jag hoppas det år ok att diskutera könsorgan här, jag är inte den vanligaste besökaren här.
Bara plocka bort om den hamnat fel eller är...
Hästmänniskan Jag tänker såhär, att du är inte så bra på att prata "hästspråk" än, och det är något som man behöver lära sig precis som ridningen. Jag...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.