Hero
Trådstartare
Haha, ja. Det trodde jag verkligen inte! Jag trodde jag skulle gå från klarhet till klarhetDet är så roligt då folk gillar olika! Jag hade sagt 3, 2,1 och jackan sist!
Jag kände mig fin i alla . I rockarna känner man sig vill lite finare. Jackan lite tuffare kanske?Vilken känner du dig bekväm och fin i?
Ja, jag kände mig snygg i alla. 2:an kanske var bekvämast, mer klassiskt snygg. De andra två gråa lite tyngre och rejälare. Jackan kändes också rejäl.Trean var fin tyckte jag . Men välj den som du känner dig bekvämast och snyggast i!
Tja, jag kände mig bekväm till allihopa. Dock är jag inte van vid rockar. Så 2:an kändes inte lika klumpig. Men samtidigt känns de andra två lite rejälare för vintern. Kommer dock som sagt mest ha dom till och från jobbet eller om jag ska ut och shoppa.Min sambos kropp är av lite samma typ som din (dvs. rätt petite både på längden och bredden) och han gillar bäst när plagget är kroppsnära/slimmat . Åtminstone om det gäller en jacka av längre modell. Han tycker själv att han känner sig lite "jag lånade pappas ytterrock och mina ben amputerades helt plötsligt" annars. Om jackan är kortare i modellen är det mindre petigt att den är figursydd, tycker han. Han skulle nog råda dig till jackan eller en lite mer slimmad rock, alltså inte bara mindre i storlek utan också mer figurnära .
(Det händer rätt ofta att han längtansfullt kollar in damavdelningens slimmade plagg, som ju tyvärr är för trånga för honom över skuldrorna )
Edit: själv så tyckte jag 2:an var snygg. Den såg lätt och smidig ut . Men den ser ju inte lika varm och mysig ut som de andra, om den är tänkt till de bitande vinterdagarna?