Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Försöker fixa detaljerna i mitt nya kök. Just nu har jag praktiska Ikea källsorteringspåsar att sortera tidningar i i köket...men inte...
Svar
1
· Visningar
450
Senast: Zaga
·
Hemmet Häromdagen följde jag med min bror och tittade på en gård han är intresserad av. Mäklaren visade då snabbt ett excelark h*n gjort med...
Svar
13
· Visningar
2 632
Senast: skogaliten
·
Hemmet Just nu är svordomarna många över de tidigare hyresgästerna som bodde i min lägenhet, eftersom de valde att lägga över ett svart...
Svar
3
· Visningar
6 319
Senast: Manji
·
Hemmet Hur lång uppsägningstid är hyresvärden skyldig att ge när man hyr ut hus privat? Det är frågan om ett 15år gammalt kontrakt.
Svar
13
· Visningar
1 044
Senast: Nebraska
·
Hemmet Så, jag är lite sugen på nya tallrikar. Jag gillar stilrent och asymmetriskt, och snubblade över dessa på IKEA (serien heter Skyn)...
Svar
19
· Visningar
5 346
Senast: pimy
·
Hemmet Köpte min soffa begagnat på blocket, den är uppenbarligen inte från IKEA eller motsv. Utan den har en stadig trästomme men har flyttbara...
Svar
1
· Visningar
851
Senast: tanten
·
Hemmet Ska ta över min och exets gård och tittar nu på gårdsförsäkringar. Från början hade vi Sveland men upplevde dom som dyra. Just nu ha vi...
Svar
7
· Visningar
3 749
Hemmet Vad är era tips på att fotografera rum? Jag har bara mobilkamera och brukar få med hälften av rummet på sin höjd :p
Svar
4
· Visningar
710
Senast: warg
·
Hemmet Nån här som har en sån? Köpte hem en som jag fick igår och hoppas att det ska bli min nya hobby :p
Svar
12
· Visningar
1 485
  • Låst
Hemmet Då den andra tråden nådde över 2000 inlägg får vi börja på en ny :) Plywood, någon? :eek...
99 100 101
Svar
2 003
· Visningar
177 604
Senast: labb
·
Hemmet Ska flytta in i hyresrätt och har en balkong av betong som jag tänkte lägga trall på. För att inte bli ersättningsskyldig vid utflytt...
2
Svar
21
· Visningar
9 561
Hemmet Vi sökte och fick bygglov till vår hallbyggnad innan vi fick tillgång till vårt hus. Ritningar mm baserades alltså på de ritningar som...
Svar
10
· Visningar
2 551
Senast: Gnist
·
Hemmet Jag köpte en fin soffa till stugan i höstas. Nu när jag kom dit i år så visade det sig att råttisarna hade haft roligt..... Jag var inte...
Svar
6
· Visningar
663
Senast: Rie
·
Hemmet Som några säkert minns byggde jag mig en bostad ovanpå stallet för några år sedan. Sen dess har jag haft noll "byggaboinspiration"...
2
Svar
39
· Visningar
5 352
Senast: Masqueradee
·
Hemmet Hm. Precis kommit hem från ett möte med en köksinredare (heter de så?) hos en av de stora köksleverantörerna, och det skar sig väl lite...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
6 468
Senast: anna_panna
·
Hemmet Jag håller på att leta efter hus och ratar dem med friskrivningsklausul på en gång. Tyvärr är det ganska ont om hus och nu hittade jag...
Svar
2
· Visningar
934
Senast: robl
·
Hemmet Vad har ni för tallrikar? Jag skulle vilja byta ut våra trista vita Ikea-tallrikar av billigaste modell men är lite vilse i...
2 3
Svar
53
· Visningar
5 911
Senast: zassoo
·
Hemmet Hej! Jag behöver tips på ett snyggt soffbord, finns oerhört många snygga med tex marmorskivor och liknande men jag behöver köpa ett...
Svar
7
· Visningar
2 942
Hemmet Inspirerad av @zassoos tallrikstråd, vill jag nu efterfråga tips på vardagsbestick. Jag vill ha enkla, vanliga bestick. Inte moderna och...
Svar
19
· Visningar
6 134
Senast: nejlica
·
Hemmet För några månader sedan köpte jag och min man vårt drömhus, en gammal kåk från 1952 med det mesta av byggnadsvårdsvärde bevarat. Det som...
Svar
7
· Visningar
1 341

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård
  • Atletix
  • Födda 2024

Omröstningar