Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Är det bara jag som älskar hem- och inredningsbilder från hur folk bor? Hemnet är trist för där är det så fruktansvärt avskalat och...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
20 261
Senast: 1887
·
Hemmet I stallet har jag en låda full med gamla fina träns och kandar. Tycker att det är synd att de ligger där helt bortglömda och ruttnar...
Svar
10
· Visningar
1 550
Senast: Mirre
·
Hemmet Hej buke! Hoppas jag lagt tråen på rätt ställe nu Är det någon som har koll på vad som gäller när man är oense med hyresvärden...
Svar
2
· Visningar
1 082
Senast: TinyWiny
·
Hemmet Suck. Jag undrar om någon mer har samma problem som jag? Sitter här i ett rum där jag har en säng, en hylla på väggen och så en gammal...
2
Svar
21
· Visningar
1 716
Senast: nejlica
·
Hemmet vi har en mindre hall där det är (enligt mig) fula vita lister. Det är lite slagmärken och liknande på dem. Mest under axel och knähöjd...
Svar
12
· Visningar
1 229
Senast: tanten
·
Hemmet Jamen hjälp! Hur kan Ikea få sälja sånt skit!?? Jag köpte ledbelysning till mitt kök från Ikea. Jättenöjd med skenet och lite coolt med...
Svar
15
· Visningar
18 466
Senast: hvala
·
Hemmet Nu är det ju äntligen dags för kräftpremiär! Har ni några kräftskivor inplanerade? :) Vet inte om det redan finns en sån här tråd, säg...
Svar
19
· Visningar
1 320
Senast: Frejameja
·
Hemmet Ja nu har dom tagit sig in! Har googlat lite olika lösningar, många säger olika... Vad kör ni på för att ta kol på dom? Har testat med...
Svar
16
· Visningar
1 999
Senast: fryckan
·
Hemmet Vi hade en översvämning (not the nice kind) i källaren i våras och måste nu ersätta våra fina lyktor som stod där nere. Affären vi köpte...
Svar
6
· Visningar
875
Senast: cirkus
·
Hemmet hej! Vi håller på att fixa vårt badrum så nu planerar jag inredning för fullt.. Vi kommer ha blandare och tassar på badkar i krom...
Svar
1
· Visningar
2 519
Senast: aprilmaj
·
Hemmet Min bror är svetsare så han har gjort ramen till mig. Nu till de svåra. Jag ska hitta en bänkskiva som passar till hyfsat pris! Bordet...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: susanne
·
Hemmet Jag har fått ett jättefint kuddfodral med hästmotiv som är 38x38 cm. Vad blir lämplig storlek på innerkudden? Har sett i lite olika...
Svar
9
· Visningar
8 697
Senast: Efwa
·
Hemmet Hur gör man det enklast och bäst? Hade tänkt mig en mörk ,matt grå färg.
Svar
6
· Visningar
10 084
Senast: glittra
·
Hemmet vilket har ni? Vad ingår och vad ingår inte? Är du nöjd? Pris? :-)
Svar
3
· Visningar
662
Senast: Snubbelfot
·
Hemmet Jag har ett utrymme som jag använder som förvaring för sängkläder. Det är en liten skrubb där varmvattenberedare stått förut. Dessvärre...
Svar
2
· Visningar
10 483
Senast: Rosett
·
Hemmet Jag vill bara flytta in nu genast idag! Vi bor för nuvarande i en etta i Mölndal, jag hatar verkligen att bo som vi gör. Jag anser att...
2
Svar
32
· Visningar
6 710
Hemmet Vi ska flytta snart, kanske inom en månad snart? Kanske två? Det är "bara" mellan två hus ca 50 m från varandra så är inte direkt så att...
2
Svar
22
· Visningar
1 669
Hemmet Min robotmoppare har valt att lämna in sin avskedsansökan och jag har ledsnat på återupplivningsförsöken. Som småbarnsförälder med ett...
Svar
11
· Visningar
1 533
R
Hemmet Har fått världens finaste affisch av min kära pojkvän och vill helst ha den (affischen, inte pojkvännen) i en ram. Men det verkar helt...
2
Svar
26
· Visningar
7 933
Senast: Nethril
·
Hemmet Har upptäckt ett myrbo precis utanför ytterdörren. Drog bort ogräs där idag och det var rena myrfontänen :wtf: Bara vällde upp...
2
Svar
30
· Visningar
8 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka