Allmänt

Ej hästrelaterat om ex.vis samhälle, kropp&själ, skola&jobb, relationer samt om och kring hemmet och olika hobbyer. Ex.vis trädgård, fixande, inredning, prylar, hemelektronik, program, appar och IT. Kultur ex.vis böcker, tv, film, musik m.m. Moderatorer: Mineur, lizan

Filtrera med prefix:

Hemmet Jag var och tittade på ett hus igår. Huset var jättetrevligt men det luktade cigarettrök. Jag är inte säker på om det var väggar och...
2
Svar
34
· Visningar
8 403
Senast: AgentCarter
·
Hemmet Är det någon här som har provat att gjort en sådan? Använde ni då garn eller fleece filtar? Jag är sugen på att göra en men funderar på...
Svar
13
· Visningar
911
Senast: AgentCarter
·
Hemmet Har en korridor där vi vill sätta en dörr. Nån som vet ungefär vad det kan kosta att bygga så man kan sätta dit en dörr. Det är i en...
Svar
18
· Visningar
1 985
Senast: FadeAway
·
Hemmet Jag behöver få ett par gardiner kortade, är säkert superlätt göra själv men jag orkar inte + har ingen symaskin. Var lämnar man in dom...
Svar
6
· Visningar
2 018
Senast: dobbis
·
Hemmet Hej! Jag behöver lite avlastning med damsugandet och torkandet av golven, det är så tråkigt. Såg reklam i en tidning om en...
Svar
14
· Visningar
1 206
Senast: lytesout95
·
Hemmet Hur funkar det med en helt ny bostadsrättsförening. Hur väljs styrelse och hur görs stadgar upp? Vad händer om ingen vill sitta i...
Svar
9
· Visningar
882
Hemmet Efter att ha bott i en resväska i ett och halvt år, med långdistansförhållande mellan två länder och hela baletten, så har jag och...
Svar
5
· Visningar
1 439
Senast: VLMF
·
Hemmet Jag behöver tips på en snygg sittbänk med tillhörande hatthylla (typ hylla + krokar) samt att man på något sätt skall kunna få in...
Svar
4
· Visningar
498
Senast: Vogue
·
Hemmet Ska vara i ett barnrum för förvaring av byxor och strumpor. Ca 3 lådor men inte för djupa lådor därav inte för hög. Tanken är att den...
Svar
13
· Visningar
862
Senast: FadeAway
·
Hemmet Har en UPO WF 5004, har försökt googla efter någon slags manual som visar hur man kommer åt filtret eller hur man kan rensa ur den men...
Svar
14
· Visningar
3 442
Senast: anna_panna
·
Hemmet Vi (jag och min sambo) bygger ett stort (ca 300kvadrat) hus mitt i mörkaste smålandsskogarna. Det blir ett vit putsat hus i (lite)...
2
Svar
20
· Visningar
2 017
Senast: Ava22
·
Hemmet Vi måste köpa en ny soffa, och har tittat på IKEAs nya soffa Norsborg (tvåsitsig med schäslong) på nätet. Men är det någon här som...
Svar
2
· Visningar
1 005
Senast: Elisha
·
Hemmet Jag har, dumt nog, ingen hemförsäkring just nu. Jag har insett att det kan vara rätt bra att ha, speciellt med en bra drullerförsäkring...
Svar
0
· Visningar
394
Senast: Linja
·
Hemmet Vi har två sovrum i lägenheten, ett större och ett mindre. Har tidigare haft det lilla, tycker det är något litet (inte så fasligt...
Svar
11
· Visningar
1 269
Senast: Gabbi
·
Hemmet Nu är det dags att ta tag i vårt badrum och vi funderar på våtrumsskivor istället för kakel. Är det någon som har använt sig av...
Svar
9
· Visningar
16 611
Senast: Rie
·
Hemmet Speciellt Roomba Pet. Vad gör ni när den hojtar om Clean Brushes? Vår envisas med detta hela tiden och sambon har rengjort allt han...
Svar
5
· Visningar
717
Senast: Rie
·
Hemmet Nu har jag äntligen tröttnat på den billiga termometern och beställt en termapen, solen går ner i tid för att man ska hinna in och gjuta...
Svar
10
· Visningar
1 075
Senast: Kilauea
·
Hemmet Har en Husqvarna glaskeramikhäll (GHC621), funkade igår men idag vill den inte. När jag trycker på start (touchknappar) så piper den...
2
Svar
20
· Visningar
1 315
Senast: Korven
·
Hemmet I helgen köpte jag en vaxduk till köksbordet. Får att den skulle få plats i butikens påse veks den och nu har den veck. Dessutom fanns...
Svar
2
· Visningar
8 342
Senast: tanten
·
Hemmet Har en massa utrustning i garaget som jag funderar på om jag kan använda istället. Har ett tränsbett bland annat, tror det finns ett...
Svar
3
· Visningar
880
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka