Plast att lägga under balkongtrall?

Det skulle jag gärna göra men IKEAs är slut och har inte hittat nå annat billigt och snyggt alternativ. Ballemöblerna är vitgrå så det känns som att bara svart lr trä funkar, och trä är ju ljusare så därför har vi riktat in oss på det (det är en mörk balkong som inte ligger i solen).

Rusta har en del!

Det blev ÖoB:s. Ok pris och jag inbillar mig att dom inte färgar av sig lika lätt som IKEAs som känns väldigt behandlade för att få sin mörkorangea färg.

Ang olja så står det på i princip alla jag kollat på att de ska oljas in en gång per säsong. Ser stor skillnad på de som oljar in sin trall och inte.

Liknande trådar

Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 709
Senast: Sassy
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 744
Utrustning Använde min hästtransport för att flytta möbler i helgen och upptäckte då att träet på nedre delen av rampen har murknat:cry: Det är...
2
Svar
31
· Visningar
2 335
Senast: MiniLi
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
7 721
Senast: Calmiche
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård