Sv: Wordfeud

*KL*
Attans, jag får storstryk av ett par bukefalister. Ingen nämnd, ingen glömd, men någon lyckas få minst 30 poäng stup i kvarten genom att bara lägga ut en bokstav på rätt ställe. Jag ser inte ens de möjligheterna.:( Hoppas att övning ger färdighet så jag kan ge igen senare.;)

har börjat spela WF men har en fråga, får man ingen "uppklassning" eller poäng? Lite tråkigt att bara spela om och om igen men att man aldrig få någon ranking eller så?

Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)
Mimms75 (Syrran!)

Även jag spelar, och har lagt till mig i listan. Brukar oftast vara snabb på att "svara". I alla fall kvällstid! På jobbet är det svårare... ;)

...jag sitter i budgetförhandling med vår VD och håller igång ca 25 spel just nu, så jobbet behöver inte vara ett hinder :D.

Haha! Nja, svårare som förskollärare... Då funkar det bara när jag har rast eller går på toa! :o

Jag är totalt värdelös (fast igår fick jag till en 90-poängare :D ) så mig behöver du inte oroa dig för :p

har börjat spela WF men har en fråga, får man ingen "uppklassning" eller poäng? Lite tråkigt att bara spela om och om igen men att man aldrig få någon ranking eller så?

Jag tycker det är skitbra att det inte finns någon ranking, eftersom det tydligen blivit hur vanligt som helst med fusk-appar. En ranking gör bara att fuskarna spelar och spelar ännu hårdare för att nå topprankingar med vi ärliga småharvarare kommer spela i den stora biten av massan. Med ett spel utan ranking kommer förhoppningsvis fuskarna tröttna och försvinna.

Men det skulle inte förvåna mig om det kommer någon uppgradering av appen med ranking.

Det finns redan en inofficiell bukeranking.
1. Kaifas (heter dock annat på buke)
2. Tifo
3. Honung

Dessa tre byter plats med varandra då och då, men aktuell ranking 111004 kl 13:17 är den ovan. Av alla tre får man spö med minst 200 poäng.

Det finns redan en inofficiell bukeranking.
1. Kaifas (heter dock annat på buke)
2. Tifo
3. Honung

Dessa tre byter plats med varandra då och då, men aktuell ranking 111004 kl 13:17 är den ovan. Av alla tre får man spö med minst 200 poäng.

Säger som ullo: jag har inte en suck mot ullo. "Bästa" resultatet tror jag en torsk på 30 pinnar, men det är mer vanligt med 250 poäng i baken. Däremot har jag hört att du vinner mot ullo (även om jag inte vet hur många gånger det skett).

Va? Tifo får jag rådäng mot, dig skulle jag aldrig spela mot, honung vann väl med 500 poäng eller något sånt. Däremot har jag faktiskt, under över alla under, vunnit mot jacko.

Var är logiken?

Jag tror jacko har mutat domarn. Jag får bokstäver som duger till att antingen skriva polska efternamn, eller (vilket är det vanligare fallet), bokstäver som kan bilda välkända ord som "ititite" eller "hehegee".

Men nu leder du ju med en triljon poäng! Det finns ingen rättvisa i världen, det har wf lärt mig!

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
4 557
Senast: grodan21
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar