Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ändrar man signalen i WF eller i telefonen? Jag kör gratisvarianten av WF än så länge på en ifån om det gör det lättare att svara på frågan för dig eller någon annan vänlig själ.
I WF.
tio
*kl*
Jag har ett problem, jag är skiftarbetare och spelar ju gärna de nätter jag jobbar, men har ni ljud på så att man skulle kunna väcka folk mitt i natten om man svarar då?
JAG HAR ingen avisering på, utan kör när det passar.
JUST det, raff452 är namnet.
/ Anna A
Jo, det var frågan. Jag fick en fråga från WF när jag installerade appen om jag ville ha avisering eller inte och svarade ja där, men fattar alltså inte var jag ändrar det.Ja, men jag trodde frågan var var man ändrar inställningen.
Har INGEN avisering och stänger ner appen ordentligt (iPhone: Dubbelklickar på homeknappen så att senaste använda appar kommer fram, markerar tills krysset kommer fram och stänger) då jag har en iFåne 3 som suger batteri from hell.
Rekommenderar att ni andra gör så också för ligger ni online hela tiden suger ni bandbred nått såpass. Det gäller egentligen för alla appar som har avisering.
Jag som bor i Göteborgsregionen får "Connection error" jätteofta och ibland kan det ta timmar att uppdatera spelen.
Har motspelare som bara spelar 1 drag/dygn och sådana som spelar direkt man lagt sitt ord. Lika roligt bägge. Just nu har jag runt 15 spel igång.
Jo, det var frågan. Jag fick en fråga från WF när jag installerade appen om jag ville ha avisering eller inte och svarade ja där, men fattar alltså inte var jag ändrar det.
Jo, det finns en knapp för inställningar, men jag fattade det som att man skulle kunna ändra det där med aviseringen inne i WF-appen.Har du ingen knapp på mobilen där det kommer upp inställningar? Jag har inte iphone utan SE, och på min telefon finns det tre knappar längst ner (alltså inte på skärmen), när jag trycker på en av dessa knappar (när jag har WF uppe) kommer det upp flera alternativ, varav ett är "Settings". Därunder kan man välja.
Någon med iphone kanske kan komma med ett bättre svar.
Homeknappen är den ensamma stora knappen längst ner på telefonen.
Tryck snabbt på den 2 ggr och du får upp 4 program i nederkant på skärmen. Det är de 4 program du använt senast. Bläddra i sidled på skärmen så kommer det fler.
Om du trycker länge på ett av programmen börjar alla programmen dansa och de får ett minustecken i kanten. Tryck på minus - stäng programmet.
(På motsvarande sätt kan du slänga en app. Då trycker du på appen direkt på skärmen tills apparna börjar dansa. Det kommer upp ett kryss på varje app och du slänger genom att trycka på krysset).
Tack! Jag hittade det till sist.Om du vill ändra aviseringen - gå till Inställningar/Notiser och leta upp wordfeud. Där kan du välja hur du vill ha det.
Då ska du inte spela mot mig. Jag har ett liv.meandmyone vill spela med någon som inte tar massa massa tid mellan varje runda! Vill ha spel med lite tempo i