Sv: Wordfeud

*kl*
Jag har ett problem, jag är skiftarbetare och spelar ju gärna de nätter jag jobbar, men har ni ljud på så att man skulle kunna väcka folk mitt i natten om man svarar då?

JAG HAR ingen avisering på, utan kör när det passar.

JUST det, raff452 är namnet.

/ Anna A

Jag jobbar också natt och jag kör på ohämmat. När jag lagt mitt drag så kan jag ju heller inte göra mer förrän motspelaren lagt drag och sover människan så står ju spelet stilla. Eftersom jag sen sover på dagen, så är det ju samma sak fast omvänt, eller hur?

Jag har en ganska tyst diskret signal för wf, men har ljudet avstängt när jag sover.

Mareld (Seren)
bumpoaniara (bumpo)
..Anna.. (c0pyright)
Alexiandran (Alexandra_W)
sjafn (Mammas)
zaga_ (Zaga)
sanwas (SandraW)
Rosita97 (Sputnik)
Humlan00 (Humelibumlan)
isabellebodmark (ii-ssa)
Annamare1 (Brisa)
DeaAndrea (Dea)
Jessmi (Gesska)
Edutt (minimal) ändrat namn
Ninnurur (Ninnurur)
nevides (desiree)
Flixon (Flixon)
grodan21 (grodan21)
Linzak (doleron)
Tank Kaka (Poppinella)
Jepsan (Jeps)
linegris (line_n)
mosefisen (voltigehoppare)
MillaMask(Kakis)
sg99anli (Andrea1)
luxiluxi (Luxi)
zassoo (zassoo)
Michisftw (Michis)
Houdinie (Houdinie)
Malinr87 (modzan)
widerberg88 (Widerberg)
Malin_L (Malin_L)
hjartagna (Hjartagna)
esprit79 (esprit)
ullogullo (ullo)
escaya (escaya)
Ragatans (Tjôta)
jacko72 (jacko)
jodopax (Libra)
Mysgrisen (Mysgrisen )
billoni (mandalaki)
Schrödinger (Stormkast)
niyama (ogillar dock "random", inget kul när det kan avgöras direkt med lite tur/otur)
Jane_Done (Jane_Done)
zehvra (maran)
ewerest (Ewa-Lena)
sarsaparill (athena)

*la till mig*

Ändrar man signalen i WF eller i telefonen? Jag kör gratisvarianten av WF än så länge på en ifån om det gör det lättare att svara på frågan för dig eller någon annan vänlig själ.

*kl*
Jag har ett problem, jag är skiftarbetare och spelar ju gärna de nätter jag jobbar, men har ni ljud på så att man skulle kunna väcka folk mitt i natten om man svarar då?

JAG HAR ingen avisering på, utan kör när det passar.

JUST det, raff452 är namnet.

/ Anna A

Jobbar precis som honung natt och anser att om folk har ljudet på får de skylla sig själva.

Har INGEN avisering och stänger ner appen ordentligt (iPhone: Dubbelklickar på homeknappen så att senaste använda appar kommer fram, markerar tills krysset kommer fram och stänger) då jag har en iFåne 3 som suger batteri from hell.

Rekommenderar att ni andra gör så också för ligger ni online hela tiden suger ni bandbred nått såpass. Det gäller egentligen för alla appar som har avisering.

Jag som bor i Göteborgsregionen får "Connection error" jätteofta och ibland kan det ta timmar att uppdatera spelen.

Har motspelare som bara spelar 1 drag/dygn och sådana som spelar direkt man lagt sitt ord. Lika roligt bägge. Just nu har jag runt 15 spel igång.

Ja, men jag trodde frågan var var man ändrar inställningen.
Jo, det var frågan. Jag fick en fråga från WF när jag installerade appen om jag ville ha avisering eller inte och svarade ja där, men fattar alltså inte var jag ändrar det.

Har INGEN avisering och stänger ner appen ordentligt (iPhone: Dubbelklickar på homeknappen så att senaste använda appar kommer fram, markerar tills krysset kommer fram och stänger) då jag har en iFåne 3 som suger batteri from hell.

Rekommenderar att ni andra gör så också för ligger ni online hela tiden suger ni bandbred nått såpass. Det gäller egentligen för alla appar som har avisering.

Jag som bor i Göteborgsregionen får "Connection error" jätteofta och ibland kan det ta timmar att uppdatera spelen.

Har motspelare som bara spelar 1 drag/dygn och sådana som spelar direkt man lagt sitt ord. Lika roligt bägge. Just nu har jag runt 15 spel igång.

Hm, undrar om jag inte ligger online hela tiden ändå eftersom jag har kontinuerlig synkning mot jobbets outlook?

Nu avslöjar jag mina bristande kunskaper om ifån. Vilken knapp är homeknappen? Vilket kryss?

/Maran, teknikbimbo?

Jo, det var frågan. Jag fick en fråga från WF när jag installerade appen om jag ville ha avisering eller inte och svarade ja där, men fattar alltså inte var jag ändrar det.

Har du ingen knapp på mobilen där det kommer upp inställningar? Jag har inte iphone utan SE, och på min telefon finns det tre knappar längst ner (alltså inte på skärmen), när jag trycker på en av dessa knappar (när jag har WF uppe) kommer det upp flera alternativ, varav ett är "Settings". Därunder kan man välja.

Någon med iphone kanske kan komma med ett bättre svar.

Homeknappen är den ensamma stora knappen längst ner på telefonen.

Tryck snabbt på den 2 ggr och du får upp 4 program i nederkant på skärmen. Det är de 4 program du använt senast. Bläddra i sidled på skärmen så kommer det fler.

Om du trycker länge på ett av programmen börjar alla programmen dansa och de får ett minustecken i kanten. Tryck på minus - stäng programmet.

(På motsvarande sätt kan du slänga en app. Då trycker du på appen direkt på skärmen tills apparna börjar dansa. Det kommer upp ett kryss på varje app och du slänger genom att trycka på krysset).

Om du vill ändra aviseringen - gå till Inställningar/Notiser och leta upp wordfeud. Där kan du välja hur du vill ha det.

Sällar mig till skaran nattarbetare som spelar om nätterna och låter folk med avisering och ljud på skylla sig själva. :)

meandmyone vill spela med någon som inte tar massa massa tid mellan varje runda! Vill ha spel med lite tempo i ;)

Jag tycker att det låter utmärkt att ni är av åsikten att man får skylla sig själv om man har ljudet på på natten :bow:.

/AA - spelar som raff452

Har du ingen knapp på mobilen där det kommer upp inställningar? Jag har inte iphone utan SE, och på min telefon finns det tre knappar längst ner (alltså inte på skärmen), när jag trycker på en av dessa knappar (när jag har WF uppe) kommer det upp flera alternativ, varav ett är "Settings". Därunder kan man välja.

Någon med iphone kanske kan komma med ett bättre svar.
Jo, det finns en knapp för inställningar, men jag fattade det som att man skulle kunna ändra det där med aviseringen inne i WF-appen.

Homeknappen är den ensamma stora knappen längst ner på telefonen.

Tryck snabbt på den 2 ggr och du får upp 4 program i nederkant på skärmen. Det är de 4 program du använt senast. Bläddra i sidled på skärmen så kommer det fler.

Om du trycker länge på ett av programmen börjar alla programmen dansa och de får ett minustecken i kanten. Tryck på minus - stäng programmet.

(På motsvarande sätt kan du slänga en app. Då trycker du på appen direkt på skärmen tills apparna börjar dansa. Det kommer upp ett kryss på varje app och du slänger genom att trycka på krysset).

Tack för förklaring och tips! Jag har skrivit ut manualen till ifånen, men inte orkat läsa den än. Många sidor blev det...

Om du vill ändra aviseringen - gå till Inställningar/Notiser och leta upp wordfeud. Där kan du välja hur du vill ha det.
Tack! Jag hittade det till sist.:)

*kl*

Ååååh! Finns det ingen ångra-knapp på WF?? Jag har suttit och väntat på att få ett R så att jag kan lägga ut HERTZ mot en klasskompis. Nu lade jag ut FAT, och fick mitt efterlängtade R - men vad ser jag då? Jo, att jag använder det T som jag hade behövt till mitt superord! Gah! :mad:

Får trösta mig med mina 99 poäng för CHIPS mot Mammas ;) Även det ett ord som jag satt och väntade på att få lägga.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Nu börjar det ju bli kallare ute, och jag känner att jag saknar en typ av sko. När jag är hemma och håller på i trädgården/med huset...
Svar
14
· Visningar
682
Relationer Träffade min nuvarande sambo för ca 4 år sedan och vi har ett barn tillsammans som nu är ca 2 år. Förhållandet är inte alls bra och de...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 359
Senast: monster1
·
Trädgård & Växter Runt hela huset ligger stenläggning, ca 150 kvm... Mycket vackert men... Inte längre. Jag hade på känn att det skulle bli såhär men...
Svar
11
· Visningar
408
Senast: Unafraid
·
Samhälle Från och med 1 januari får man inte längre okej att slänga textilier i restavfallet, utan Sveriges kommuner har som ansvar att informera...
7 8 9
Svar
178
· Visningar
4 505

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka