squarepants

Trådstartare
..fast med "hängande" öron?

Träffade en åtta år gammal tik idag som såg EXAKT ut som en westie, i trimning, kroppsbyggnad och allt. Men, hon hade "hängande" öron à la dvärgschnauzer.

En westie med skönhetsfel eller finns det någon liknande ras?

Sv: Westie..

Kan ju vara något sådant!
Så skumt bara att hon verkligen var en westiekopia, och bara fått öronen av schnauzern i så fall..

Jag antar att renrasiga westies kan få hängöron ibland? För så är det väl inom de flesta raser att brosket inte alltid blir som det ska bli? :) Annars var det kanske en westie/schnauzer eller nån annan mix.

var det inte en blandras så kan faktiskt westies få hängöron. Vi fick tejpa upp fridas öron när hon var valp annars hade dom hängt för dom var så himla stora och hon var en renrasig westie

Liknande trådar

Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt... 2 3
Svar
55
· Visningar
4 715
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
7 103
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
1 232
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 862
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Tovig katt
  • Bråkande hundar