WesternSM - åskådare

Lillagoajag

Trådstartare
Hej!

Jag har blivit mer och mer intresserad av western och skulle väldigt gärna vilja åka och kolla på WesternSM i sommar. Det jag undrar är dock:
-Måste man beställa biljetter innan?
-Var finns mer information (har kollat westernSverige och Arrangörens hemsida)
-Och vad får jag inte missa/vad ska jag satsa på att se? :)

Tacksam för svar :)

Sv: WesternSM - åskådare

Enligt vanligtvis välunderrättad källa så har jag fått höra att proppen är utlovad till början på nästa vecka:)

Den kommer då att ligga på bla WRAS hemsida. Förhoppningsvis finns där matnyttig information även för åskådare

Okej, ska hålla utkik på WRAS då.
och tack för tipsen :) Ska försöka se så mycket som möjligt!

*väcker tråden till liv*

Ni som ska dit i sommar, var kan man bo? Finns ett par länkar på hemsidan men dom fungerar inte för mig?
Någon som har tips på mysiga campingar/vandrarhem i närheten?

(vet inte ens om man får efterlysa så här kom jag på...)

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 330
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 780
Senast: Lavinia
·
Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
Fritid Vi hoppas kunna göra en "minisemester" i sommar - bara en natt eller två. "Vi" i det här fallet är min man och jag, vår 17-åriga...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 018
Senast: Myrten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!