Westernridning

• Western
  • Trådstartare Trådstartare sassa3
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 139
S

sassa3

jag letar lite westernintresserade bekantskaper (helst tjejer runt 25-35) som gillar att kolla på western-ridning eller som rent av håller på med sånt???

Hör jättegärna av er i så fall!!

//Sassa

Förrsten, tävling på Grevagården (Skövde) nu i helgen och en hel drös av oss som är inne här kommer dit. Har du möjlighet kom och kolla vet jag... :cool: Själv har jag en Paint breedingstock. :D Så du får kolla halter och pleasure efter en människa som heter Carina Holmgren. ;)

/Carina :bump: :bump: :banana: :banana:

Liknande trådar

R
Gravid - 1år I dag var min man och jag och gjorde ett tidigt ultraljud, då vi ville se om allt såg bra ut med "vårt lilla Pyre" (jag är i v. 7). Vi... 2 3 4
Svar
79
· Visningar
6 490
Senast: julgrisen
·
Kropp & Själ Två av mina hundar råkade i ett ordentligt slagsmål igårkväll, där jag fick gå in och fysiskt sära på dem (i princip bända upp munnen på... 2
Svar
34
· Visningar
2 100
Senast: starcraft
·
Övr. Barn Lite osäker på om tråden hamnar rätt nu, då frågeställningen gäller ett mera helhetsomfattande perspektiv än själva barndomen. Mod får... 6 7 8
Svar
148
· Visningar
10 491
R
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en... 2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 250
Senast: mamman
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka