Han mäster förövrigt 121 i manken 124 rumpan 4 månader precis
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller på att förgås av längtan här. Är det inte vår snart? Vill ha hem min bäbis!
här är mina tvååriga damer var tvungen att prova hur man la upp bild
Min häst har den tjockaste svans jag sett, når inte runt med fingrarna! Jag har pälsglans. Mycket pälsglans. Och så borstar jag den varje dag (piggborste). Annars tvinnar den sej bara.Hur håller ni ordning på svansarna? Blir tokig på all lera, löv och pinnar som fastnar i den...
Jag är lite inne på en Welsh Cob om nått/några år. En över 148 och helst gul I alla fall med massor av vitt
Hade velat träffa en Welsh Cob i Stockholm, men hittade typ inga uppfödare här alls? Jag har bara träffat en av denna ras, så jag vill träffa fler! Tips? Kan iofs åka längre också, men ändå.
Hör av dig om du har vägarna förbi E18 genom Västmanland. Fröken här hemma charmar alla
Visserligen inte gul men helt underbar, precis som en Welsh Cob ska vara. Jag är sjukskriven i alldeles för många månader till framöver och har all tid i världen att visa upp min fröken
Tack för erbjudandet! Den vägen åker jag då och då, har föräldrar och syskon i Arboga. Så jag kommer gärna förbi när jag ska däråt!
Stallet ligger hyfsat nära E18 också och är väldigt lätt att hitta, blir ingen omväg om man åker från Sthlm till Arboga
Bara att du hojtar till om du är intresserad av att hälsa på oss.