@Madde_padde Vilken tur att di hitta de rätt tillslut. Svårt att tänka sig en annan ras när man väl blivit fast va?
Älskade underbara cobbar
Älskade underbara cobbar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Måste fråga här om det är ok - vid vilken ålder red ni in era cobbar? Min är 2,5 nu o nyligen inkörd, men tänkte vänta med ridningen till han är 3 iaf.
Måste fråga här om det är ok - vid vilken ålder red ni in era cobbar? Min är 2,5 nu o nyligen inkörd, men tänkte vänta med ridningen till han är 3 iaf.
Jag tänkte köra in vid 2 och rida in vid 3.Måste fråga här om det är ok - vid vilken ålder red ni in era cobbar? Min är 2,5 nu o nyligen inkörd, men tänkte vänta med ridningen till han är 3 iaf.
Maiden ska inte köras in men jag tänkte börja sitta på henne nästa sommar. Rida korta stunder lite start stopp och styrning. Mer blir det inte förräns hon är 4.
Idag kom tandläkaren!
I förrgår satt vi på vår 5 åring för första gången!
Vilken lycka när man klättrar upp och sätter sig utan att hon rör en fena snarare rättså kul att de händer något!
Åh vilken läckerbit!!Lilleman fastnade på bild!
Åh, stort grattis! Längtar själv efter att få känna den känslan om några år. Bilder då
Herregud, det duger inte! Klart du måste lägga in kort! Du måste ladda upp bilderna på internet någonstans innan du kan lägga dem här - jag har använt Photobucket, men det finns andra ställen. När bilden är uppladdad, högerklicka på den och välj "Kopiera bildadress" eller liknande (det beror på vad du har för dator och vilken webbläsare du använder), och skriv ditt inlägg på Buke. I Bukes editor finns det en bildknapp (bredvid smileyn), klistra in din bildadress där. Klart!Jag förstår ju inte hur man lägger in kort nuförtiden
Men hur underbara färger hade inte dom tjejerna......här är mina tvååriga damer var tvungen att prova hur man la upp bild