Welsh cob i stora lass!

@Harmonie Jag saknar henne fortfarande så det gör ont. Hon var en så speciell liten själ :love:
Jag ska erkänna att jag egentligen inte var där för att titta på just Donna från början. Men jag var såld direkt! Fick ångest när vi åkte hem och var livrädd för att jag inte skulle få köpa henne. Är så glad att hennes uppfödare gav mig förtroendet att ta hand om henne.

Ingen som har ett gäng bilder från RIKS och kan tänka sig att lägga ut dem :d

@MissKulla Men så fin hon är! Jättefin i kroppen. Välkommen till tråden :banana:

@WelshCob Åh, vilka underbaringar :love: Kat Krazy speciellt, mums! Får man fråga om ni vet orsaken till varför två av era föl avled? Tyckte stoet undan Ffansi var så himla fin :cry:

@Io Vad fin hon var :cry: Förstår att hon är saknad. Tur att du hittat en ny prinsessa :love:

@Zahlo Gaaah :love::love::love: Döläcker!

Här kommer några Instagrammare på Jack när han busar med sin isiskompis! Han tappade en av sina bebiständer mitt uppe i allt nafsande så han var inte alls nöjd på slutet.

10665591_714651028604934_757716130_n.jpg

10643962_979104048808028_578197579_n.jpg

10666260_269829036561004_2139768087_n.jpg

Sen en till, för han är ju så söt :love:

10624346_1483127241959543_531588616_n.jpg

Kul! Tycker också det är ett grymt bra val såklart :D När blir det definitivt?

Så fort banken får rumpan ur vagnen och pyttsar över pengar från sparkontot och jag kan betala handpenning! Herre guuuuud vad frustrerande. Varför fick jag den dåliga idén att lägga sparkontopengar i en annan bank för, sjukt opraktiskt när man ska köpa häst! :mad:

Så fort banken får rumpan ur vagnen och pyttsar över pengar från sparkontot och jag kan betala handpenning! Herre guuuuud vad frustrerande. Varför fick jag den dåliga idén att lägga sparkontopengar i en annan bank för, sjukt opraktiskt när man ska köpa häst! :mad:

Kanske för att man inte ska röra dom? :p

Grattis till kommande köpet och välkommen in i tråden :)

Det blev så att jag tog ett akutlån från mammapappabanken på halva handpenningen tills på måndag. Orka vänta! :p

Nu är han i alla fall reserverad! I vinter/vår-ish får jag hem Idhults Kandyman! :D Jag har inte träffat honom IRL ännu så jag har inga egna bilder, men ni har ju sett honom i tråden.

Väntar på tunnelbanan just nu och alla människor runt mig är normalt morgonsura - men jag kan inte sluta le. :D :love:

Gräsligt avundsjuk! :arghh: Honom har ju JAG dreglat över! :mad:
Haha, jag vet hur det känns! Hade egentligen tänkt att åka ned och titta innan jag bestämde mig, men jag har dreglat över hästar förut och det är alltid lika jobbigt när de blir sålda. Nu vågade jag inte vänta.

Det enda jag inte gillar är namnet. (Sorry @WelshCob :o ) Kandyman är ju en psykotisk massmördare från Doctor Who, men jag hoppas på en vänlig liten häst. Hoppas inte namnet är profetiskt. :p

Nån som har förslag på smeknamn, förresten? Vad skulle ni kalla en sån liten goding?

Liknande trådar

Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
3 851
Senast: Lhas
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 919
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
77 514
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
25 398

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Utreda för allergi eller inte
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat