Sv: Welsh cob i stora lass!
Jag har inte knäppt av en bild på säkert två år
men nu känns det som att det finns anledning att leta fram kamerasladden! Tja, vad jag ska ha hästen till? Jag har uppenbarligen 26-årskris som skaffar mig en stor c-ponny! Jag är dock knappt 160 så det funkar, även om jag är i längsta laget, men han bär upp ryttare bra! Har alltid haft som dröm att skaffa mig en ponny och ha lite som ett projekt i något år eller två och sedan sälja vidare. (även om det väl lär sluta med att jag inte kommer kunna skiljas från den här sötnosen
) Jag är inte så duktig så jag försöker tänka att alla kan rida d-ponny mer eller mindre, men alla är inte små nog att rida c-ponny. Så då kommer det kanske åtminstonde LÅTA bra i eventuell kommande annons att den är riden av en vuxen. Annars kommer vi nog mest dressyra på hobbynivå och vara ute mkt i skogen. Antar att jag bör tvinga mig själv till att hoppa ibland också, även om det tar i redan nu
Ponnyn är förresten fem år, reds in i sommras, stod på lösdrift över vintern och sattes nu igång igen för någon månad sedan. Är ju då ganska grön, men verkar okomplicerad
Han är svart med en del vitt och är i mina ögon söt som socker. Skulle gärna lägga upp en bild här och nu, men vet inte riktigt om det känns rätt att ta den som fanns i annonsen, som är den enda jag har att tillgå nu?
Vad ska du göra för något med din dam när hon är inriden?