Jo stor risk att hon blir det. (Risk om hon är ulv då) för ingen tror väl att Habina skulle gå åt en ulvkollega så hårt redan första dagen?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så om @Habina är god då...? Jag tror det är dumt att lyncha Habina.Jo stor risk att hon blir det. (Risk om hon är ulv då) för ingen tror väl att Habina skulle gå åt en ulvkollega så hårt redan första dagen?
Jag funderar lite på @Habina ... Jag håller med om att hennes resonemang är oerhört långsökt och i mina ögon rätt enkelspårigt.
Jag tycker också att hennes tankar om att demonen skulle vilja åka tidigt är helt av banan, som ond vill man väl omvandla en god så sent som möjligt för att verkligen förvirra goda. Nu har vi ju fortfarande så lite info att det knappt skulle märkas.
Men! Habina höll på att lynchas igår för samma resonemang, skulle hon verkligen köra vidare i samma spår idag om hon inte verkligen trodde på sin tes? Hon ville ju absolut inte åka igår, hon ändrade ju sin röst för att rädda sig själv och skulle hon då riskera det idag igen?
Nej, jag tycker Habina är för rutinerad för det. Ulv-alert låg.
@Habina i vilket av mina inlägg kan du utläsa att jag verkar sams med Dentaku? Jag har inte reagerat på något med henne, än! Det enda jag sagt är att det som du använder i din motivering låter otroligt konstigt och inte är något enligt mig att misstänka någon för. Dentaku är mycket möjligt ulv, men jag kan inte misstänka henne innan hon gör något misstänkt.
Så om @Habina är god då...? Jag tror det är dumt att lyncha Habina.
Läste du inte hela mitt första inlägg om dig?Känns skönt att du tänker ett varv till LenaH! Nu måste jag lämna toan igen. :-P
1. glömmerallt Väldigt osynlig, men har inte heller mått bra. Har fått uppfattningen att hon kanske inte är den som kommer med de flesta inläggen oavsett hon har tid att delta eller inte.
Röstade tidigt igår, svårt att utläsa vad det betyder...
Jag kan avslöja att det inte alltid varit så
(ursäkta för OT)
@glömmerallt : röstar 20:04 på @Dentaku med "samma" motivering som i koppens teori kl. 19:26, same, same but different liksom. Den utsaga som fick Koppen att tänka god, får GA att tänka ond. Eller så är GA ond och tänker god och vill därför rösta på dentaku.
postar och skriver/tänker/virrar vidare...
Så tänkte jag lite medDu har alltså precis samma motiveringar som igår? Jag kan fortfarande inte bortse från möjligheten att du är en god som snöat in dig på mig och vägrar öppna ögonen för andra alternativ men du beter dig verkligen inte mindre märkligt idag! Särskilt inte med tanke på att det började trilla in röster på Lobelia när det låg två röster på dig - började det bli nervöst att vi goda faktiskt skulle få ut en ulv vid DL1 ändå?
Fram tills för en stund sedan.Så om @Habina är god då...? Jag tror det är dumt att lyncha Habina.
Känns som en väldigt konstig röstning för min del, väldigt många brukar ju säga något liknande vid början av dessa lekar.
Men eftersom GA inte verkar må så bra så kan jag ha förståelse för att det kanske är lättare att ta det man hittar i början.
Håller med, men det kan bero på att jag inte förstår vad det är habina gjort som är så skumt? (Jag har dock bara skummat tråden, håller på att läsa om mer nogrannt.)
Så tänkte jag lite med
Fram tills för en stund sedan.
Dels har Habina hunnit rösta och sedan skrev LenaH detta.
Jag har inte det blekaste om vem av dom som är ond.
Är kvar på sjukhuset men kommer nog hinna rösta och hoppas kunna koncentrera mig på leken såpass att jag kan ge en bra (läs ok) teori.
Är bara inne lite snabbt. Min mommo opereras för sin cancer idag och jag vill vara med henne. Töckningen på sjukhuset är sådär, så jag kommer inte kunna skriva så mycket på några timmar
Igår hakade hon upp sig på ett par OT-inlägg jag gjorde som hon tyckte "avslöjade" att jag är ulv - hon ansåg till och med att jag kunde vara demon.
Det är väl en sak, DL1 är som det är men jag tycker det är märkligt att hon inte på något vis utvecklat sina misstankar idag utan fortsätter att basera sina misstankar på två OT-inlägg. Det gör det väldigt svårt att säga något om henne annat än att jag har väldigt svårt att begripa någonting.