Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja det är där jag är och funderar. Å ena sidan kan Dentaku vara ond men å andra sidan god.
Läste den nu, och förlåt men ... misstänker du någon pga hur andra har känt empati för hur du mådde dåligt igår?Poängen var att jag inte tyckte det var samma sak utan att jag tyckte det kändes lite överdrivet och spelat...
Nya misstankar finns i nummer 596. Jag hade inte röstat på henne enbart pga kommentaren igår. Det är en sådan sak som jag kan gå på när jag röstar allra först dag 1, senare i leken vill jag ha mer att gå på för att lägga en röst. Dag två brukar jag oftast lägga min röst utifrån vad jag kommer fram till när jag analyserar första dagens röstningar.
Nej och det vet jag. Sammanhanget i det hela är ju om man absolut inte vill ryka - varför framhärdar man med sin teori nästa dag?
Då tror man verkligen på den.
Lite som vanligt då?Ja det är där jag är och funderar. Å ena sidan kan Dentaku vara ond men å andra sidan god.
Nej inte jag heller.Ja är har du helt klart en poäng. Jag hade dock framhärdat om jag trodde mycket på teorin och hade inte undvikit att rösta på den jag.
Läste den nu, och förlåt men ... misstänker du någon pga hur andra har känt empati för hur du mådde dåligt igår?
Jag känner mig jätte kluven. Habina är verkligen skum men samtidigt är det något som inte stämmer med Dentaku heller. Jag får fortfarande känslan av att de är ulvar ihop men jag vet inte.
Ja det tror jag, men då kan jag säga att jag tycker att den teorin är märkvärdig med tanke på hur många som sagt samma sak tidigareNej jag är glad för att folk hade förståelse för att jag inte orkade bidra så mycket igår.
Men jag står fast vid min teori från igår även nu när jag mår bättre och jag tycker inte att den var så dålig att den behövdes bortförkaras med att jag måde dåligt. Jag tycker teorin var helt okej för att vara en första röst första dagen.
Förstår du skillnaden?
Okej jag har läst igenom snabbt nu, jag kommer ändra min röst, har dock ingen aning om till vem. Jag tror att några sitter på extra information vilket gör att mina misstankar till Habina har svalnat. Dock är jag osäker på om dentaku verkligen är ond.
Jag skulle inte bli förvånad om Habina tog risken för att luras ordentligt men samtidigt spelar hon lite väl skumt så jag vet inte. Så om jag tror att båda är onda.. Ska jag rösta på Habina då?Det är möjligt att de är ulvar ihop dock sriskfyllt spelat av habina isåfall. Om Habina är ulv tillsammans med Dentaku så borde habina vara demonen. Och att ulvarna försöker få Demonen "godförklarad" genom att den teoriar och röstar på en annan ulv.
Ja det tror jag, men då kan jag säga att jag tycker att den teorin är märkvärdig med tanke på hur många som sagt samma sak tidigare
Jag håller med om att det är ett tänkbart (och otäckt!) scenario men jag kan ändå inte släppa känslan av att det är ett väldigt högt spel av @Habina iom att hon var nära lynch igår för samma tankar.Det är möjligt att de är ulvar ihop dock sriskfyllt spelat av habina isåfall. Om Habina är ulv tillsammans med Dentaku så borde habina vara demonen. Och att ulvarna försöker få Demonen "godförklarad" genom att den teoriar och röstar på en annan ulv.
nu tänker du som jag, det är inflation i sådana i denna lekenDet är möjligt att de är ulvar ihop dock sriskfyllt spelat av habina isåfall. Om Habina är ulv tillsammans med Dentaku så borde habina vara demonen. Och att ulvarna försöker få Demonen "godförklarad" genom att den teoriar och röstar på en annan ulv.