Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Ulvar brukar undvika att lägga avgörande röster på goda, så just det tycker jag talar till bollens fördel. I övrigt kan jag hålla med.
Ja, fast enligt mina pussel just nu så stod det mellan två goda och att medvetet avstå från att avgöra hade nästan varit mer misstänkt. OM @bollen__ är ond så var hon ju nästan tvungen.

I tidigare lekar så har jag blivit misstänkt för att jag försvarat mig för hetsigt. :banghead: Och jag vet inte riktigt hur man argumenterar mot att en spelare väljer att misstolka ens inlägg, särskilt när jag nu fått rätt bra argument för att Habina skulle kunna vara god och det enda som skulle kunna förklara varför hon driver så hårt mot mig är att hon är ond.
om du skulle släppa fokus på Habina då, vilka fler kan du se som onda? det finns ju några till i leken?
Jag tänker som så att Lyan älskar ju när goda röstar ut goda, och ffa när två goda ställs mot varann i olika läger( som det faktiskt KAN handla om här!) Vilka andra lyakandidater finns det, ska man försöka hitta en sådan istället?
Jag ville själv syna Habina tidigare idag, men som det verkar arta sig tycker jag att de flesta bara riktar sig mot Habina alt Dentaku i denna lynchen och jag har en misstanke om att lyan tycker det är bra...:cautious: och det oavsett om en, två eller ingen av dem är ond... De andra kan fortsätta att smyga i kulisserna....
Får börja skriva upp på papper igen hur jag tror det kan se ut, det är väldigt klargörande just i den aspeketen att om man väljer att tro något om nån (god el ond) vad får det för följd på resten, lite som @LenaH var inne på förut, "om Dentaku är ond hur ser du på Habina då?"

I tidigare lekar så har jag blivit misstänkt för att jag försvarat mig för hetsigt. :banghead: Och jag vet inte riktigt hur man argumenterar mot att en spelare väljer att misstolka ens inlägg, särskilt när jag nu fått rätt bra argument för att Habina skulle kunna vara god och det enda som skulle kunna förklara varför hon driver så hårt mot mig är att hon är ond.
Damned if you do... osv ;)

om du skulle släppa fokus på Habina då, vilka fler kan du se som onda? det finns ju några till i leken?
Jag tänker som så att Lyan älskar ju när goda röstar ut goda, och ffa när två goda ställs mot varann i olika läger( som det faktiskt KAN handla om här!) Vilka andra lyakandidater finns det, ska man försöka hitta en sådan istället?
Jag ville själv syna Habina tidigare idag, men som det verkar arta sig tycker jag att de flesta bara riktar sig mot Habina alt Dentaku i denna lynchen och jag har en misstanke om att lyan tycker det är bra...:cautious: och det oavsett om en, två eller ingen av dem är ond... De andra kan fortsätta att smyga i kulisserna....
Får börja skriva upp på papper igen hur jag tror det kan se ut, det är väldigt klargörande just i den aspeketen att om man väljer att tro något om nån (god el ond) vad får det för följd på resten, lite som @LenaH var inne på förut, om Dentaku är ond hur ser du på Habina då?

Alltså - för mig är det lite svårt att spekulera i hur jag skulle se på Habina om jag var ond eftersom det skulle ändra hela förutsättningen för spelet för min del. :confused:

Alltså - för mig är det lite svårt att spekulera i hur jag skulle se på Habina om jag var ond eftersom det skulle ändra hela förutsättningen för spelet för min del. :confused:
jag var inne och satte citattecken på det i efterhand, menade att det var vad LenaH sade till mig...
sorry du hann och svara under tiden...

Får börja skriva upp på papper igen hur jag tror det kan se ut, det är väldigt klargörande just i den aspeketen att om man väljer att tro något om nån (god el ond) vad får det för följd på resten, lite som @LenaH var inne på förut, "om Dentaku är ond hur ser du på Habina då?"
Vem ställer du den sista frågan till? Jag ställde den till dig.

@quarter4ever

Om du kollar min sammanställning så är de förutom Habina som jag hakat upp mig på Koppen, Asko och MM.
och precis de jag själv grunnar på också..
vad har ni andra för tankar om dessa?
Lite har jag sett att det skrivits, men långt ifrån från alla?
Kan vara för att de av olika anledningar inte synts till, då blir det så svårt att greppa dem..sas...
Edit även Majola är på den listan för mig!

Jag har lite samma känsla inför @Asko - mycket fler teorier än @bollen__ men väldigt lite substans. Det är mest sammanfattningar av olika spelare men inget ställningstagande direkt.
Jag kan tala om att det var samma förut när jag spelade - mycket snack och liten verkstad :p Och jag tar inget solklart ställningstagande pga jag har inga solklara misstankar, är inte smart nog att se alla ledtrådar som ni :grin:

Ja, fast enligt mina pussel just nu så stod det mellan två goda och att medvetet avstå från att avgöra hade nästan varit mer misstänkt. OM @bollen__ är ond så var hon ju nästan tvungen.

Enligt mitt pussel stod det också mellan goda(dock är det ju såhär tidigt rätt stor risk för att pusslet är fel)

Jag är dock väldigt tveksam till om bollen hade koll på ställningen, hennes röst kom ju på samma klockslag som lobelias tex, och två röster kom bara minuten innan. Jag hade inte haft koll på ställningen om jag varit bollen.

Enligt mitt pussel stod det också mellan goda(dock är det ju såhär tidigt rätt stor risk för att pusslet är fel)

Jag är dock väldigt tveksam till om bollen hade koll på ställningen, hennes röst kom ju på samma klockslag som lobelias tex, och två röster kom bara minuten innan. Jag hade inte haft koll på ställningen om jag varit bollen.
Nej, det kommenterade jag igår kväll också. Och OM hon nu är ulv så spelade det ju ändå ingen roll. Hon ligger på min lista med specialbevakning! :p

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar