Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Man kan väl utgå från att Lobelia snabbt som tusan skickade iväg ett paket igår kväll när hon såg varåt det barkade? Själv skulle jag i det läget att gett bort en sia, men som sagt jag är så orutinerad att det är helt betydelselös vad jag skulle ha gjort antagligen.

Men teoretiskt har två spelare siat i natt (men en av dem kan vara ond?). Kan någon lite snabbt lägga in exakt vad spionen får veta, jag hittar det nu inte mitt i stressen?

Man kan väl utgå från att Lobelia snabbt som tusan skickade iväg ett paket igår kväll när hon såg varåt det barkade? Själv skulle jag i det läget att gett bort en sia, men som sagt jag är så orutinerad att det är helt betydelselös vad jag skulle ha gjort antagligen.

Men teoretiskt har två spelare siat i natt (men en av dem kan vara ond?). Kan någon lite snabbt lägga in exakt vad spionen får veta, jag hittar det nu inte mitt i stressen?

Två spelare OM paketet är skickat med en sia menar du? Eller jag hängde inte riktigt med..

Ja precis, så som jag skulle ha gjort om jag vore Lobelia. :D

Bara en reminder... Du är majola :D

Nej men nu förstår jag hur du menar, spionen får se:
Vem som sias
Vem som skyddas
Vem ulvarna käkar/försöker käka
Vem som får paket

Tror inte det är mer i denna leken..

Jag tänker mest att man kanske formulerar sig på ett annat sätt. Men jag kanske är fördomsfull :p

@Lilltess

Ålder kan säkert påverka utrycksätt men jag tror inte Asko aviker så mycket i ålder från många andra? Hon skrev väl tidigare i tråden att hon är 91:a? Jag är 87:a så inte så mycket äldre och jag tror att många av de som brukar leka är runt min ålder även om jag tror en del är klart äldre också.

lyfter fram denna igen många som inte röstat än. däribland jag
@Lilltess du aviserade tidigare att du skulle ändra röst, vore bra att veta vart du lägger den...

Röstlista dag 2

16.23 Habina röstar på dentaku
18.11 Lilltess röstar på Habina
18.44 bollen__ röstar på Habina
19.52 glömmerallt röstar på Dentaku

20.18 LenaH röstar på Dentaku
20.23 Artline röstar på Dentaku
20.25 Dentaku röstar på Habina
20.57 Koppen röstar på Dentakau
20.59
Asko röstar på Habina

Kanske liite :p

Jag tror ju vi är en salig blandning av ålder i lekarna :)
Nu blir det lite för mycket OT men jag måste ändå förklara mig. När ja nätdejtade så tyckte jag att de yngre killarna skrev på ett sett och de äldre på ett annat sätt. Det räckte med att killen var bara ett år yngre än mig.

Men ni har rätt i att hennes ålder inte har med saken att göra.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Liten fodertunna?
  • Annonsera mera hundar 2