Kopppen är märklig. Men om det beror på om hon är koppen eller ulv är svårt att veta. Asko vet jag inte vad jag tycker om... hon är väl rätt ung också.
Ung? Vad har det med saken att göra?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kopppen är märklig. Men om det beror på om hon är koppen eller ulv är svårt att veta. Asko vet jag inte vad jag tycker om... hon är väl rätt ung också.
@quarter4ever
Om du kollar min sammanställning så är de förutom Habina som jag hakat upp mig på Koppen, Asko och MM.
Jag tänker mest att man kanske formulerar sig på ett annat sätt. Men jag kanske är fördomsfullVad har åldern med spelet att göra?
Man kan väl utgå från att Lobelia snabbt som tusan skickade iväg ett paket igår kväll när hon såg varåt det barkade? Själv skulle jag i det läget att gett bort en sia, men som sagt jag är så orutinerad att det är helt betydelselös vad jag skulle ha gjort antagligen.
Men teoretiskt har två spelare siat i natt (men en av dem kan vara ond?). Kan någon lite snabbt lägga in exakt vad spionen får veta, jag hittar det nu inte mitt i stressen?
Jag tänker mest att man kanske formulerar sig på ett annat sätt. Men jag kanske är fördomsfull
@Lilltess
Ja precis, så som jag skulle ha gjort om jag vore Lobelia.Två spelare OM paketet är skickat med en sia menar du? Eller jag hängde inte riktigt med..
Vem är Kopppen?Kopppen är märklig. Men om det beror på om hon är koppen eller ulv är svårt att veta. Asko vet jag inte vad jag tycker om... hon är väl rätt ung också.
Jaså? jag skulle gissa att du är i min ålder (jag blir 27 i år)Skulle gissa på att jag är yngst så tack för den
Ja precis, så som jag skulle ha gjort om jag vore Lobelia.
Jag tänker mest att man kanske formulerar sig på ett annat sätt. Men jag kanske är fördomsfull
@Lilltess
Varför misstänker du mig?
Jaså? jag skulle gissa att du är i min ålder (jag blir 27 i år)
Asko sa sin ålder tidigare i spelet.
@Lilltess
Nu blir det lite för mycket OT men jag måste ändå förklara mig. När ja nätdejtade så tyckte jag att de yngre killarna skrev på ett sett och de äldre på ett annat sätt. Det räckte med att killen var bara ett år yngre än mig.Kanske liite
Jag tror ju vi är en salig blandning av ålder i lekarna