Nä, @Artline har ju en poäng i att vi som redan röstat kan ju pladdra på om det men @Matmissbrukaren, @quarter4ever och @majola har ju lite annat att göra... Känn ingen press!Antyder du att vi borde ha något annat att prata om?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nä, @Artline har ju en poäng i att vi som redan röstat kan ju pladdra på om det men @Matmissbrukaren, @quarter4ever och @majola har ju lite annat att göra... Känn ingen press!Antyder du att vi borde ha något annat att prata om?
Nä, @Artline har ju en poäng i att vi som redan röstat kan ju pladdra på om det men @Matmissbrukaren, @quarter4ever och @majola har ju lite annat att göra... Känn ingen press!
Och om den inte går som planerat? Men om jag förstår det rätt, är du osäker på mig och q4 för vi misstänkte dig? Jag har ju iallafall släppt dig nu, men det i. Innebär inte att jag håller med dig i ditt resonemang..
Bara en reminder... Du är majola
Nej men nu förstår jag hur du menar, spionen får se:
Vem som sias
Vem som skyddas
Vem ulvarna käkar/försöker käka
Vem som får paket
Tror inte det är mer i denna leken..
Nä, @Artline har ju en poäng i att vi som redan röstat kan ju pladdra på om det men @Matmissbrukaren, @quarter4ever och @majola har ju lite annat att göra... Känn ingen press!
Går den inte som jag vill, så får jag titta på medan ni andra roar er.
Helt ok att inte förstå hur jag resonerar, jag kanske ändrar uppfattning om dig bara jag läser igenom (igen) hur du resonerar också.
Vadå tant? Medelålders sa jag ju! Det är @quarter4ever som kallar sig tant!Har jag gjort tanten nöjd nu
Då börjar vi diskutera din ålder
STOLT tant!!!Vadå tant? Medelålders sa jag ju! Det är @quarter4ever som kallar sig tant!
i detta läget är det bara två röster kvar såtillvida ingen ändrar i sista minuten
det är mer el mindre avgjort i så fall, väljer därför inte att inte välja sida där idag:
quarter4ever röstar på bollen__
då jag upplever att hon flyter med och därmed vill dölja vart hon egentligen står.
Hon har inte åstadkommit särskilt mycket eget och det känns lite som hon kör copy
i detta läget är det bara två röster kvar såtillvida ingen ändrar i sista minuten
det är mer el mindre avgjort i så fall, väljer därför inte att inte välja sida där idag:
då jag upplever att hon flyter med och därmed vill dölja vart hon egentligen står.
det känns som hon lite gör copy paste.....
Hon har inte åstadkommit särskilt mycket eget och det känns lite som hon kör copy
det känns som hon lite gör copy paste.....
Åh jaha du menade så. Haha jag tror just nu att du kan va lugn. Jag skulle vilja veta vad du tror om bollen?
Inget alls och det skrämmer mig. Sista rösten igår förvirrar mig, men jag är osäker om en ond verkligen skulle rösta så. Vilken en ond därmed säkert skulle.
Hur känner du om att hon lade andra rösten på dig idag då, efter mig då. Eftersom jag nu har vänt ang dig då jag tror att någon annan har extra info om dig så är det en rätt dåligt för bollen att lägga en röst på dig (kanske hoppades hon på ett drev?) detta förutsätter ju såklart att jag har rätt om dig och de jag tror har extra info