Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Mm, jag är på ditt spår och jag funderar lite över @Asko också som jag sagt tidigare.
Om jag lever imorgon (det är väl ingen som vill käka nån som är medelålders? :angel:) så ska jag utveckla lite och förhoppningsvis få några svar.

Ja jag får lite samma känsla med Asko som jag får med bollen__ jag börjar dock med bollen visar det sig att jag är på rätt spår så fortsätter jag med asko. Så ser nog min plan ut för tillfället. (Vill gärna berätta det om det skulle vara så att jag ryker inatt)

Här är inlägget hon gjorde som jag reagerade på och som fick igång alltihop. Själv trodde jag att hon var en egoistisk ängel som tänkt skydda sig själv leken igenom, men efter DL1 har jag fått andra infallsvinklar!
Detta skrev hon i röstningsinlägget. Det känns lite märkligt med tanke på hennes skämt

Det var väl det det diskuterades om igår? Att koppen skrev nått om ängel och Dentaku? Har jag läst i syne alt. missuppfattat? :confused:

Koppen skrev så här(jag har klippt i citatet hon skriver mer om dentaku i inlägget)

dentaku har dålig koll och oroar sig att den dåliga kollen ska hålla i sig fram till sista röstning som senaste leken. Detta reagerar jag på. Är hon säker på att hon är kvar till slutet även denna leken och varför isåfall? Ängel som tänker skydda sig själv? ;)
.

Jag tolkar det som sagt på det viset att Koppen tycker D är ulvig och att ängel-tillägget är ett skämt från koppens sida.

Koppen är för rutinerad för att skriva det där sista om hon verkligen trodde att dentaku var ängel.

Nej set tycker jag inte att jag gör? Det är i princip Habina jag godförklarar med reservation att jag lagt mitt pussel fel. Varför känns hon mer trovärdig bara för att hon fått med sig andra att rösta på Dentaku? Jag håller fortfarande inte med i Habinas resonemang och därför tyckte jag det var super att andra gjorde det.

Först misstänker du Habina för att sedan vända (jag kan förstå varför.. även om jag är nojig). Nu undrar jag om du inte Fjäskar för Habina för att inte framstå som ond.

Koppen skrev så här(jag har klippt i citatet hon skriver mer om dentaku i inlägget)

Jag tolkar det som sagt på det viset att Koppen tycker D är ulvig och att ängel-tillägget är ett skämt från koppens sida.

Koppen är för rutinerad för att skriva det där sista om hon verkligen trodde att dentaku var ängel.
Ibland önskar jag att fingret lyder hjärnan. Tack för att du förtydligade åt mig :bow:
Nu ska jag nana.
Ny dag på sjukhuset imon :cry:

Först misstänker du Habina för att sedan vända (jag kan förstå varför.. även om jag är nojig). Nu undrar jag om du inte Fjäskar för Habina för att inte framstå som ond.

Fjäskar tycker jag inte, känns inte som min stil riktigt. :D Jag vill bara förklara för henne min plötsliga vändning.

Nej set tycker jag inte att jag gör? Det är i princip Habina jag godförklarar med reservation att jag lagt mitt pussel fel. Varför känns hon mer trovärdig bara för att hon fått med sig andra att rösta på Dentaku? Jag håller fortfarande inte med i Habinas resonemang och därför tyckte jag det var super att andra gjorde det.

Eh va?

När du skrev det här så var det fortarande ingen som hållit med i Habinas resonemang! Jag och habina var de ända som röstat på dentaku i det läget och jag hade en egen teori och hade dessutom påpekat att jag inte förstod habina i hennes resonemang om dentaku . Så du kan ju inte trott det. Så nu känns det som om att du försöker vinkla saker till din fördel.

Okej jag har läst igenom snabbt nu, jag kommer ändra min röst, har dock ingen aning om till vem. Jag tror att några sitter på extra information vilket gör att mina misstankar till Habina har svalnat. Dock är jag osäker på om dentaku verkligen är ond.

Eh va?

När du skrev det här så var det fortarande ingen som hållit med i Habinas resonemang! Jag och habina var de ända som röstat på dentaku i det läget och jag hade en egen teori och hade dessutom påpekat att jag inte förstod habina i hennes resonemang om dentaku . Så du kan ju inte trott det. Så nu känns det som om att du försöker vinkla saker till din fördel.

Det var inte jag som sa att hon blir mer trovärdig för att hon får röster, eller vad menar du? Vad är det som jag skulle trott? Det jag menar är att jag tycker det var bra att hon stod på sig eftersom det visade sig att Dentaku var ond.

Det var inte jag som sa att hon blir mer trovärdig för att hon får röster, eller vad menar du? Vad är det som jag skulle trott? Det jag menar är att jag tycker det var bra att hon stod på sig eftersom det visade sig att Dentaku var ond.

Ja men varför tror du mer på att H är god nu än tidigare?

Jag misstänker inte habina varken mer eller mindre för att hon hade rätt om dentaku och det verkar du göra och då undrar jag varför.

Ja men varför tror du mer på att H är god nu än tidigare?

Jag misstänker inte habina varken mer eller mindre för att hon hade rätt om dentaku och det verkar du göra och då undrar jag varför.

Jaha nu är jag med. För jag tror mig hittat en spelare med extra information som hjälpt mig att komma på andra tankar. Där av att jag skrev att teorin att Habina skulle vara god baseras på att jag har rätt om den andra spelaren också.

Hur känner du om att hon lade andra rösten på dig idag då, efter mig då. Eftersom jag nu har vänt ang dig då jag tror att någon annan har extra info om dig så är det en rätt dåligt för bollen att lägga en röst på dig (kanske hoppades hon på ett drev?) detta förutsätter ju såklart att jag har rätt om dig och de jag tror har extra info :crazy:

Detta är innan vi fick reda på att D var ulv @glömmerallt

Hoppas det här stämmer nu...

Röstlista DL1

20.04 glömmerallt röstar på Dentaku
21.28 Dentaku röstar på Habina
21.38 LenaH röstar på Asko
21.39 Koppen röstar på Quarterforever

21.47
Habina röstar på dentaku
21.50 Lilltess röstar på Habina
21.50 Artline röstar på Lobelia.
21.50 Matmissbrukaren röstar på Lobelia

21.56
Habina ändrar röst till Lobelia
21.57
Majola röstar på Habina
21.58 quarter4ever röstar på Lobelia
21.58
Asko röstar på Koppen
21.59
Lobelia röstar på Habina
21.59 bollen__ röstar på Lobelia

missad röstning: Peaux

Lobelia 5
Habina 4
Dentaku 1
Asko 1
quarter4ever 1
Koppen 1

Natt-DL 1: Bybon Peaux käkas

Röstlista dag 2

16.23 Habina röstar på dentaku
18.11 Lilltess röstar på Habina
18.44 bollen__ röstar på Habina
19.52 glömmerallt röstar på Dentaku

20.18 LenaH röstar på Dentaku
20.23 Artline röstar på Dentaku
20.25 Dentaku röstar på Habina
20.57 Koppen röstar på Dentakau
20.59
Asko röstar på Habina
21.31 Lilltess ändrar röst till bollen__
21.40 Matmissbrukaren röstar på Dentaku
21.48 quarter4ever röstar på bollen__
21.53 Majola röstar på Dentaku

Dentaku 7
Habina 3
bollen__ 2

Jaha nu är jag med. För jag tror mig hittat en spelare med extra information som hjälpt mig att komma på andra tankar. Där av att jag skrev att teorin att Habina skulle vara god baseras på att jag har rätt om den andra spelaren också.

Aha, då förstår jag bättre men får fortfarande inte ihop det med det som skrivits i tården. Jag får kolla mer på det i morgon, Jag tycker de flesta verkade rätt osäkrapå habina.

Så måste det nästan vara. Annars har vi några otäcka vampyrer.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?