LenaH kan ju ha fått ett paket, glöm inte det!Och DÄR föll mitt pussel.. Lena var en av de som jag trodde satt på extra info och eftersom hon skyddade Habina så ändrade jag ang henne. Får tänka om nu..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
LenaH kan ju ha fått ett paket, glöm inte det!Och DÄR föll mitt pussel.. Lena var en av de som jag trodde satt på extra info och eftersom hon skyddade Habina så ändrade jag ang henne. Får tänka om nu..
Jag funderar lite på @Habina ... Jag håller med om att hennes resonemang är oerhört långsökt och i mina ögon rätt enkelspårigt.
Jag tycker också att hennes tankar om att demonen skulle vilja åka tidigt är helt av banan, som ond vill man väl omvandla en god så sent som möjligt för att verkligen förvirra goda. Nu har vi ju fortfarande så lite info att det knappt skulle märkas.
Men! Habina höll på att lynchas igår för samma resonemang, skulle hon verkligen köra vidare i samma spår idag om hon inte verkligen trodde på sin tes? Hon ville ju absolut inte åka igår, hon ändrade ju sin röst för att rädda sig själv och skulle hon då riskera det idag igen?
Nej, jag tycker Habina är för rutinerad för det. Ulv-alert låg.
Så om @Habina är god då...? Jag tror det är dumt att lyncha Habina.
Nej och det vet jag. Sammanhanget i det hela är ju om man absolut inte vill ryka - varför framhärdar man med sin teori nästa dag?
Då tror man verkligen på den.
Jag håller med om att det är ett tänkbart (och otäckt!) scenario men jag kan ändå inte släppa känslan av att det är ett väldigt högt spel av @Habina iom att hon var nära lynch igår för samma tankar.
Nej, jag misstänker nog att det inte är konstigare än det ser ut.
Jag har andra ulvar i min "tankelya" just nu.
Äh, jag kan lika gärna rösta nu.
Jag tror helt enkelt att Habina är något på spåren med sitt ihärdiga utpekande av Dentaku som ulv.
Jag vill egentligen inte uttala mig om Dentakus spelstil för hon är så ny men jag har känslan av en förstagångsulv som är lite osäker på hur hon ska agera. Som god känns det som hon hade argumenterat mer för sin sak.
LenaH röstar på Dentaku
Synd att du inte hann att utveckla lite igår redan LenaH!Mm, jag är på ditt spår och jag funderar lite över @Asko också som jag sagt tidigare.
Om jag lever imorgon (det är väl ingen som vill käka nån som är medelålders? ) så ska jag utveckla lite och förhoppningsvis få några svar.
LenaH kan ju ha fått ett paket, glöm inte det!
Synd att du inte hann att utveckla lite igår redan LenaH!
Fast du kanske ville se hur allt artade sig under dagen idag?
Ni får vi inte veta hur det var det menade.....
Och DÄR föll mitt pussel.. Lena var en av de som jag trodde satt på extra info och eftersom hon skyddade Habina så ändrade jag ang henne. Får tänka om nu..
Jag måste rösta tidigt idag då jag ska springa iväg på ett möte nu och det är inte helt säkert att jag hinner in innan DL.
bollen__ röstar på Habina
därför att jag finner sättet hon pekade ut Dentaku som demon på märkligt och jag tror inte att man kan hitta en sådan roll innan första DL. Hon röstar med samma motivering idag som igår och det är bla. pga. ett svar till q4 där jag tolkar det precis som q4 gör medans Habina menar att Dentaku försagt sig?! Näe, detta är alldeles för skumt för mig. Därför tror jag att Habina är en ulv som försöker misstänkliggöra Dentaku.
Quarter4ever skrev det bättre än mig i sitt inlägg #554.
Jag undrar också varför just min röst skulle va intressantast? När vi ändå diskuterar hur det varit i tidigare lekar så har jag varit hyffsat sen att rösta då också som du kanske minns, och idag kom jag som sagt hem väldigt sent! Var ju flera (typ 4?) som inte röstat när jag skrev min och deras röster såg jag ju inte förrän jag skickat iväg min röst
Eller så är du smart nog att inte se ledtrådar där de inte finns...... är inte smart nog att se alla ledtrådar som ni
bollen__ röstar på Lobelia
Jag tycker att Lobelias tankar om spridda röster och nästan "order" som någon skrev om att vi skall göra detta känns lite väl mystiskt. Håller med Matmissbrukaren och Artline här.
Jag undrar också varför just min röst skulle va intressantast? När vi ändå diskuterar hur det varit i tidigare lekar så har jag varit hyffsat sen att rösta då också som du kanske minns, och idag kom jag som sagt hem väldigt sent! Var ju flera (typ 4?) som inte röstat när jag skrev min och deras röster såg jag ju inte förrän jag skickat iväg min röst
Jag måste rösta tidigt idag då jag ska springa iväg på ett möte nu och det är inte helt säkert att jag hinner in innan DL.
bollen__ röstar på Habina
därför att jag finner sättet hon pekade ut Dentaku som demon på märkligt och jag tror inte att man kan hitta en sådan roll innan första DL. Hon röstar med samma motivering idag som igår och det är bla. pga. ett svar till q4 där jag tolkar det precis som q4 gör medans Habina menar att Dentaku försagt sig?! Näe, detta är alldeles för skumt för mig. Därför tror jag att Habina är en ulv som försöker misstänkliggöra Dentaku.
Quarter4ever skrev det bättre än mig i sitt inlägg #554.
Men koppen du sa väl att hon var ängel! Det var ju en jäkla tur att hon inte var det
Rollerna trodde jag var viktigt oavsett vad man är
Jag bara trodde att jag läst att röstfifflaren var med, kanske pga att den varit med i de två andra lekarna
Oj... Jag var så säker man kan bli (innan facit kommer) på att LenaH hade en specialroll. Hon verkade så säker igår... Kan hon ha fått en sia från brevbäraren och siat dentaku?
Hur som så håller jag med det som dykt upp efter natt-DL, bollen__ behöver helt klart synas. Dels med tanke på rösten på mig igår och dels Artlines kloka påpekande om att bollen__ kanske försökte rädda dentaku redan i förrgår?
Haha jag trodde det var dig hon siat
OM LenaH siat någon så tror jag också det var Habina....Haha jag trodde det var dig hon siat