Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Då är de bra på att luras. En vampyr som klantar sig och blir misstänkt är en bra vampyr.

eh det jag inte fattar ärvarför de skulle vara bra på att luras just för att lilltess har fel? de blir väl varken bättre eller sämre på att luras oavsett om lilltess har rätt eller fel om att någon har info om habina?(vilket jag inte tror då jag inte sett något som skulle tyda på det. Vill påpeka att ni inte bör peka ut vem ni tror det är som har extrainfo det är bättre jag är ovetande än att ni tipsar ulvarna. Det är tillräckligt illa att skriva ut att en tror någon har extrainfo).

eh det jag inte fattar ärvarför de skulle vara bra på att luras just för att lilltess har fel? de blir väl varken bättre eller sämre på att luras oavsett om lilltess har rätt eller fel om att någon har info om habina?(vilket jag inte tror då jag inte sett något som skulle tyda på det. Vill påpeka att ni inte bör peka ut vem ni tror det är som har extrainfo det är bättre jag är ovetande än att ni tipsar ulvarna. Det är tillräckligt illa att skriva ut att en tror någon har extrainfo).
Jag vet :( Just därför är det svårt att teoria om vissa roller. Jag känner väl mest att om habina gick ifrån skum till någon folk vågade lita på så måste det bero på att någon vet något.

Jag tror mig se hur lilltess tänker och jag är rädd för att lita på fel personer. Det är lätt att bli lurad.

Jag vet :( Just därför är det svårt att teoria om vissa roller. Jag känner väl mest att om habina gick ifrån skum till någon folk vågade lita på så måste det bero på att någon vet något.

Jag tror mig se hur lilltess tänker och jag är rädd för att lita på fel personer. Det är lätt att bli lurad.

Ja jo det kan kanske vara något sådant, svårt för mig att veta varför folk ändra sig då jag inte tyckte habina var skum från början.

sitter och grunnar på hur det ser ut i leken

vi var 14 st från början
3 har åkt ut två goda (bybo och brevbärare) och en vampyr

11 st är kvar:

Goda roller kvar

Siare

Spion

Ängel

Tvilling 1

Tvilling 2

Bybor 2-3

Onda

3-4 vampyrer

varav en demon

har jag glömt någon roll?

sitter och grunnar på hur det ser ut i leken

vi var 14 st från början
3 har åkt ut två goda (bybo och brevbärare) och en vampyr

11 st är kvar:

Goda roller kvar

Siare

Spion

Ängel

Tvilling 1

Tvilling 2

Bybor 2-3

Onda

3-4 vampyrer

varav en demon

har jag glömt någon roll?

Ser ut att stämma.

Okej detta gör mig om än mer misstänksam mot bollen__ . Kan hon ha röstat på Habina för att försöka väga upp rösterna på sin ulvkollega? För även om Dentaku bara fått en röst på sig innan så var det relativt klart att hon skulle få rätt många röster. Lyan kanske trodde att det skulle bli mer jämt mellan Dentaku och Habina.

Jag är inte tillräckligt rutinerad för att utläsa att det skulle bli jämt mellan Dentaku och Habina. Jag reagerade på att Habina var så tvärsäker i första DL och tyckte att det var skumt och valde då att rösta på henne då jag var tvungen att rösta tidigt som jag skrev.

Men nu visade det ju sig att Habina hade rätt, vilket kanske inte behöver betyda något om vilken roll hon har, även om jag tror att det sätter henne mer åt det goda hållet för jag håller med om att det låter vanskligt och tufft att sätta så hårt emot sin ulvkollega så tidigt som första DL.
Jag har också sett vad du skrev om extrainfo, jag kan dock inte ana något sådant själv. Jag har väl inte lärt mig än.
Får se vad Habina skriver imorgon men hon känns inte lika självklar som en misstänkt längre.

Jag tror dessutom att det finns ulvar som röstat på Dentaku med. Varför skulle det inte göra det?

*Uppdatering*

Hennes älskade Willow är död. Tara vet inte vad hon ska ta sig till. Efter allt hon upplevt i livet hade Willow blivit hennes styrka och soulmate. Nu var hon borta och så var meningen med livet.

Hon brukar inte följa med ut och patrullera längre men nu har de andra tjatat så mycket att hon gjort ett undantag.

Det är en natt full av vampyrer. Ibland hinner de i tid för att rädda någon oskyldig men ikväll känns det som om de lika ofta är för sent ute och hittar döda kroppar istället. Tara förbannar vampyrerna och förbereder en förhäxning som hon kan använda som vapen nästa gång de stöter på någon.

När så gänget blir attackerat av en stor grupp vampyrer som hoppas kunna göra slut på dem alla kämpar hon tillsammans med sina vänner. Men hon är inte tillräckligt snabb med sina förhäxningar och blir ivägsläpad av en vampyr. De andra i Scoobygänget ser det hända men har fullt upp med att kämpa för sina egna liv för att kunna ingripa.

När de lite senare hittar hennes kropp är den tömd på blod men trots det verkar Tara äntligen fått frid igen. Nu är hon med sin älskade Willow!

LenaH var bybo

270

Dag-DL kl 22.00!

Och DÄR föll mitt pussel.. Lena var en av de som jag trodde satt på extra info och eftersom hon skyddade Habina så ändrade jag ang henne. Får tänka om nu..

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Storlek röd Kong?