Så måste det nästan vara. Annars har vi några otäcka vampyrer.
Va, varför skulle vampyerna vara otäcka om lilltess har fel? Vampyrerna är väl otäcka oavsett men jag försår inte kopplingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så måste det nästan vara. Annars har vi några otäcka vampyrer.
Va, varför skulle vampyerna vara otäcka om lilltess har fel? Vampyrerna är väl otäcka oavsett men jag försår inte kopplingen.
Då är de bra på att luras. En vampyr som klantar sig och blir misstänkt är en bra vampyr.
Jag vet Just därför är det svårt att teoria om vissa roller. Jag känner väl mest att om habina gick ifrån skum till någon folk vågade lita på så måste det bero på att någon vet något.eh det jag inte fattar ärvarför de skulle vara bra på att luras just för att lilltess har fel? de blir väl varken bättre eller sämre på att luras oavsett om lilltess har rätt eller fel om att någon har info om habina?(vilket jag inte tror då jag inte sett något som skulle tyda på det. Vill påpeka att ni inte bör peka ut vem ni tror det är som har extrainfo det är bättre jag är ovetande än att ni tipsar ulvarna. Det är tillräckligt illa att skriva ut att en tror någon har extrainfo).
Jag vet Just därför är det svårt att teoria om vissa roller. Jag känner väl mest att om habina gick ifrån skum till någon folk vågade lita på så måste det bero på att någon vet något.
Jag tror mig se hur lilltess tänker och jag är rädd för att lita på fel personer. Det är lätt att bli lurad.
sitter och grunnar på hur det ser ut i leken
vi var 14 st från början
3 har åkt ut två goda (bybo och brevbärare) och en vampyr
11 st är kvar:
Goda roller kvar
Siare
Spion
Ängel
Tvilling 1
Tvilling 2
Bybor 2-3
Onda
3-4 vampyrer
varav en demon
har jag glömt någon roll?
Okej detta gör mig om än mer misstänksam mot bollen__ . Kan hon ha röstat på Habina för att försöka väga upp rösterna på sin ulvkollega? För även om Dentaku bara fått en röst på sig innan så var det relativt klart att hon skulle få rätt många röster. Lyan kanske trodde att det skulle bli mer jämt mellan Dentaku och Habina.
ja som i att jag glömt någon?
Röstfifflaren tror jag!ja som i att jag glömt någon?
Finns ingen i denna leken!Röstfifflaren tror jag!
ja som i att jag glömt någon?
Finns ingen i denna leken!
Jaha, vad duktig jag är på att komma ihåg. Sorry!
Dags för en till att sova
är det för att du inte behöver komma ihåg?