Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

*Uppdatering*

En ny natt närmar sig. Buffy gör det hon gör varje natt, nämligen patrullerar tillsammans med sina vänner.

De pratar om Cordelia och hennes död igår. Nu när hon är borta är spelet om att bli prom queen vidöppet. Kanske Buffy borde försöka om de överlever så långt?

Mitt i samtalet hör de ett ljud och ger sig iväg på jakt. En vampyr syns längre fram som håller på med något mystiskt. Gänget smyger sig fram men kommer inte långt innan de är upptäckta.

Det här är ingen vanlig vampyr utan Darla, en vampyr som varit med ovanligt länge och därför har en styrka och snabbhet utöver det vanliga. Hon och Angel känner varandra sedan långt tillbaka och har gjort många illdåd över hela världen.

Det ser mörkt ut för gänget när vampyren får in smäll efter smäll. Just när hon ska sätta tänderna i en av vännerna lyckas Buffy få fram en påle och kör den med all sin kraft genom hjärtat på vampyren.

Darla förvandlas till stoft och vännerna har gjort sig av med en farlig fiende!

Dentaku var vampyr!

185

Natt-DL kl 8.00

Senast ändrad:
Okej detta gör mig om än mer misstänksam mot bollen__ . Kan hon ha röstat på Habina för att försöka väga upp rösterna på sin ulvkollega? För även om Dentaku bara fått en röst på sig innan så var det relativt klart att hon skulle få rätt många röster. Lyan kanske trodde att det skulle bli mer jämt mellan Dentaku och Habina.

Hur känner du om att hon lade andra rösten på dig idag då, efter mig då. Eftersom jag nu har vänt ang dig då jag tror att någon annan har extra info om dig så är det en rätt dåligt för bollen att lägga en röst på dig (kanske hoppades hon på ett drev?) detta förutsätter ju såklart att jag har rätt om dig och de jag tror har extra info :crazy:

Godförklarar du inte dig själv nu? Habina var skumare när de första rösterna kom än senare. Habina kändes mer trovärdigt ju mer tiden gick. Speciellt med stödet hon fick. Men annars håller jag med om att bollen också borde granskas.

Okej detta gör mig om än mer misstänksam mot bollen__ . Kan hon ha röstat på Habina för att försöka väga upp rösterna på sin ulvkollega? För även om Dentaku bara fått en röst på sig innan så var det relativt klart att hon skulle få rätt många röster. Lyan kanske trodde att det skulle bli mer jämt mellan Dentaku och Habina.
Mm, jag är på ditt spår och jag funderar lite över @Asko också som jag sagt tidigare.
Om jag lever imorgon (det är väl ingen som vill käka nån som är medelålders? :angel:) så ska jag utveckla lite och förhoppningsvis få några svar.

Det var ju svårt för mig att veta vad som skulle hända sen? Jag kunde ju inte vara inne eftersom jag varit iväg på möte och var tvungen att rösta tidigt, så jag valde att rösta på den person jag hade misstankar mot. Men jag ser ju att Habina varit inne och skrivit efter detta och att några ändrat uppfattning om henne, jag har inte hunnit läsa igenom allt noggrannt ännu utan skall göra det imorgon.

Men koppen du sa väl att hon var ängel! Det var ju en jäkla tur att hon inte var det :D
App app app! Jag skojade om det! ;)
Men jag reagerade FRÄMST på att hon skrev det hon gjorde. För inte ens jag som är snurrig och skum hade gjort det ;)
Inte trodde jag att en ulv kan glra ett sånt misstag INNAN första DL

Godförklarar du inte dig själv nu? Habina var skumare när de första rösterna kom än senare. Habina kändes mer trovärdigt ju mer tiden gick. Speciellt med stödet hon fick. Men annars håller jag med om att bollen också borde granskas.

Nej set tycker jag inte att jag gör? Det är i princip Habina jag godförklarar med reservation att jag lagt mitt pussel fel. Varför känns hon mer trovärdig bara för att hon fått med sig andra att rösta på Dentaku? Jag håller fortfarande inte med i Habinas resonemang och därför tyckte jag det var super att andra gjorde det.

Det gjorde hon väl inte? Hade koppen verkligen trott att hon var ängel hade hon väl inte skrivit ordet ängel? Nog för att @Koppen skriver skumma saker ibland men hon är väldigt rutinerad så tror inte hon skulle riskera att tipsa ulvarna på det viset.
Det var väl det det diskuterades om igår? Att koppen skrev nått om ängel och Dentaku? Har jag läst i syne alt. missuppfattat? :confused:

App app app! Jag skojade om det! ;)
Men jag reagerade FRÄMST på att hon skrev det hon gjorde. För inte ens jag som är snurrig och skum hade gjort det ;)
Inte trodde jag att en ulv kan glra ett sånt misstag INNAN första DL

Ja du tänker så. Inte lätt det här. Ibland blir man misstänkt när man skojar och ibland blir man inte det. Skriver man inte blir man misstänkt skriver man mycket blir man misstänkt. Allt är misstänkt - bäst att jag lär mig det nån gång! :D

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar