Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Jag använde medvetet ordet "hakat upp mig på". Jag känner att jag måste ha koll på dig, när jag skrev min sammanfattning hittade jag mest OT-inlägg av dig och det kändes lite undanglidande öht.

Tidsbrist skulle jag inte kalla undanglidande.
Angående igår så var det första dl och då var dom flesta av mina inlägg OT som många andras är då och sen började jag må konstigt och kastade i princip in en röst av det jag hittade och sen däckade jag i sängen.
Så mina få lekbaserade inlägg beror på det.

Jävlar jag glömde att jag inte ändrat röst än!!

Enligt tidigare teori ang bollens medflytande och att hon mest bara "håller med" så:

Lilltess ändrar röst till bollen__

Läst ikapp mig och jag känner att jag verkligen snöat in på dentaku. Går lynchen som jag hoppas så måste jag ta mig en funderare över er andra.

LenaH och Glömmerallt lutar något åt den goda sidan, då de verkar förstå hur jag försöker resonera.

Majola och bollen__ känner jag att jag helt missat.

Fortsatt osäker på quarter och Lilltess, alla övriga har jag inte heller något som jag reagerat på.

Röstlista dag 2

16.23 Habina röstar på dentaku
18.11 Lilltess röstar på Habina
18.44 bollen__ röstar på Habina
19.52 glömmerallt röstar på Dentaku

20.18 LenaH röstar på Dentaku
20.23 Artline röstar på Dentaku
20.25 Dentaku röstar på Habina
20.57 Koppen röstar på Dentakau
20.59
Asko röstar på Habina
21.31 Lilltess ändrar röst till bollen__

Lekledaren noterar intresserat allas ålder men vill också göra ett generellt inlägg. Jag vill påminna er alla att man måste ha en teori om varför man tror någon är god eller ond. Man får inte säga att någon känns god/ond utan att motivera det med en teori :)

Läst ikapp mig och jag känner att jag verkligen snöat in på dentaku. Går lynchen som jag hoppas så måste jag ta mig en funderare över er andra.

LenaH och Glömmerallt lutar något åt den goda sidan, då de verkar förstå hur jag försöker resonera.

Majola och bollen__ känner jag att jag helt missat.

Fortsatt osäker på quarter och Lilltess, alla övriga har jag inte heller något som jag reagerat på.

Och om den inte går som planerat? :D Men om jag förstår det rätt, är du osäker på mig och q4 för vi misstänkte dig? Jag har ju iallafall släppt dig nu, men det i. Innebär inte att jag håller med dig i ditt resonemang..

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar