Jaså? jag skulle gissa att du är i min ålder (jag blir 27 i år)
Asko sa sin ålder tidigare i spelet.
Herregud! Så jag är gammal som fyller 33 år i år?
För övrigt kommer jag alltid älska @glömmerallt för hon tycker att jag är duktig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jaså? jag skulle gissa att du är i min ålder (jag blir 27 i år)
Asko sa sin ålder tidigare i spelet.
those were the days.... själv är jag -68-...Själv får jag ff visa leg på systembolaget så min ålder är skitsamma!
Det är bara tre som inte röstat och du är ju en av dem!lyfter fram denna igen många som inte röstat än. däribland jag
@Lilltess du aviserade tidigare att du skulle ändra röst, vore bra att veta vart du lägger den...
Jag använde medvetet ordet "hakat upp mig på". Jag känner att jag måste ha koll på dig, när jag skrev min sammanfattning hittade jag mest OT-inlägg av dig och det kändes lite undanglidande öht.
Jag trodde du var äldre iallfall några år. Så du är ungHerregud! Så jag är gammal som fyller 33 år i år?
För övrigt kommer jag alltid älska @glömmerallt för hon tycker att jag är duktig.
I know!!Det är bara tre som inte röstat och du är ju en av dem!
Herregud! Så jag är gammal som fyller 33 år i år?
I know!!
Vi har ju redan röstat29 minuter till DL och ni pratar ålder?!?
Vi har ju redan röstat
29 minuter till DL och ni pratar ålder?!?
det var mest en liten uppmaning till bla aviserade ändrade röster...3 är väl inte många?
Läst ikapp mig och jag känner att jag verkligen snöat in på dentaku. Går lynchen som jag hoppas så måste jag ta mig en funderare över er andra.
LenaH och Glömmerallt lutar något åt den goda sidan, då de verkar förstå hur jag försöker resonera.
Majola och bollen__ känner jag att jag helt missat.
Fortsatt osäker på quarter och Lilltess, alla övriga har jag inte heller något som jag reagerat på.