Mirtai
Trådstartare
Eller så är du smart nog att inte se ledtrådar där de inte finns.
Påminner alla spöken att ni inte får kommentera spelet när ni är döda! Händer det igen kommer den sida ni en gång tillhörde att bestraffas!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller så är du smart nog att inte se ledtrådar där de inte finns.
Haha ska man tolka detta som att du liksom ville att de skulle tro att du var mer betydelsefull än du var?Spök:
Mohahahaha vampyruslingar, ni fick bara en stackars medelålders bybo... Heja goda, ni tar det!
Haha, ja nu passar du på att kalla henne tant när hon inte får kommentera längre....Eller så är LenaH en klok tant som kunde läsa vad jag skrev och faktiskt förstå det!
Röstfifflaren tror jag!
Finns ingen i denna leken!
Jaha, vad duktig jag är på att komma ihåg. Sorry!
EDIT MM:s kommentar jag inte fick med innan:är det för att du inte behöver komma ihåg?
Ja verkligen! Sov gott, hoppas vi hörs imorgon.
Rollerna trodde jag var viktigt oavsett vad man är
Jag bara trodde att jag läst att röstfifflaren var med, kanske pga att den varit med i de två andra lekarna
Eller så är LenaH en klok tant som kunde läsa vad jag skrev och faktiskt förstå det!
Har inte släppt den tanken heller, håller som sagt på att nysta i det....Ellr en förvirrad tant.. Min teori ang att du och D satt i öyan tsm kanske är sant
Ellr en förvirrad tant.. Min teori ang att du och D satt i öyan tsm kanske är sant
Svar : vet ejInte vara paranoid nu Lilltess. Var det i nästa lek istället.
Men om jag och dentaku satt i lyan ihop, skulle jag verkligen fortsätta tjata om henne i två dagar?
För att det skulle vara högst olägligt för dig om hon blir paranoid nu..?Inte vara paranoid nu Lilltess. Var det i nästa lek istället.
Men om jag och dentaku satt i lyan ihop, skulle jag verkligen fortsätta tjata om henne i två dagar?
Inte vara paranoid nu Lilltess. Var det i nästa lek istället.
För att det skulle vara högst olägligt för dig om hon blir paranoid nu..?
Hmmm...Snarare onödigt, om det leder till att hon får för sig att jag och dentaku hörde ihop.
om du skulle släppa fokus på Habina då, vilka fler kan du se som onda? det finns ju några till i leken?
Jag tänker som så att Lyan älskar ju när goda röstar ut goda, och ffa när två goda ställs mot varann i olika läger( som det faktiskt KAN handla om här!) Vilka andra lyakandidater finns det, ska man försöka hitta en sådan istället?
Jag ville själv syna Habina tidigare idag, men som det verkar arta sig tycker jag att de flesta bara riktar sig mot Habina alt Dentaku i denna lynchen och jag har en misstanke om att lyan tycker det är bra... och det oavsett om en, två eller ingen av dem är ond... De andra kan fortsätta att smyga i kulisserna....
Får börja skriva upp på papper igen hur jag tror det kan se ut, det är väldigt klargörande just i den aspeketen att om man väljer att tro något om nån (god el ond) vad får det för följd på resten, lite som @LenaH var inne på förut, "om Dentaku är ond hur ser du på Habina då?"
@quarter4ever
Om du kollar min sammanställning så är de förutom Habina som jag hakat upp mig på Koppen, Asko och MM.
jag ställde ju en fråga till Dentaku igår innan röstningen var klar, hennes svar kan man ju fundera på varför hon pekar ut just dem? Nu när vi vet att hon var ond, kan man anta att hon tagit med någon ond för att kunna ha ett bra alibi om hon inte skulle blivit utröstad?
De hon nämner som hon "hakat upp sig på" är Koppen, Asko, och MM...
Jag funderar på om hon då tror sig varit listig och tagit med två kanske goda som det redan börjat bli frågor kring (Asko och Koppen) och garderat sig med en kanske ond MM?
Bara spekulationer, men jag tycker att det är värt att beakta!
Det är synd att MM har haft lite med tid. Vad vet vi om henne egentligen? Hon känns inte som i förra leken. Men det säger inget om hennes roll och hon verkar följa strömmen.Skulle behöva läsa igenom hennes inlägg.
ja det blir svårt att greppa en som inte deltar så mycket...Har kollat på MMs inlägg och det är väldigt lite av substans för leken faktiskt! Hon har varit bra med att OT även sista dagarna men inte så mycket teorier....Det är synd att MM har haft lite med tid. Vad vet vi om henne egentligen? Hon känns inte som i förra leken. Men det säger inget om hennes roll och hon verkar följa strömmen.Skulle behöva läsa igenom hennes inlägg.
Vi vet att hon började jobba förra veckan så hennes aktivitet beror på dagsformen numera
Tidigare var jag arbetslös i 2 år och kunde därmed bosätta mig i ulvlekarna.
Följer inte någon ström? Igår röstade jag på Dentaku för att jag trodde Habina visste något för det verkade så, och även om hon inte visste något extra så hade hon rätt.
Även idag lägger hon en tidig röst som verkar väldigt säker vilket gör att jag tänker återigen om hon vet något.
jag ställde ju en fråga till Dentaku igår innan röstningen var klar, hennes svar kan man ju fundera på varför hon pekar ut just dem? Nu när vi vet att hon var ond, kan man anta att hon tagit med någon ond för att kunna ha ett bra alibi om hon inte skulle blivit utröstad?
De hon nämner som hon "hakat upp sig på" är Koppen, Asko, och MM...
Jag funderar på om hon då tror sig varit listig och tagit med två kanske goda som det redan börjat bli frågor kring (Asko och Koppen) och garderat sig med en kanske ond MM?
Bara spekulationer, men jag tycker att det är värt att beakta!
EDIT: Man kan väl rimligen anta att hon inte outat hela lyan iaf? och en intressant iakttagelse är hur många hon räknar upp, totalt 4 till ( habina var ju också med tyckte hon)
Bara ett sätt att sprida misstankar omkring sig eller ska man anta att lyan faktiskt har totalt 5 medlemmar?