Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

Då vet du också varför jag sätter Habina åt det goda hållet tills vidare. Förstår faktiskt inte varför du uteslöt ett väldigt viktigt alternativ? Ska vi anta att hon INTE har extra info? Någonstans måste man börja luska och någon sitter på info och jag letar efter den.
det borde vara minst två som sitter på info eller hur?

För att jag skulle räkna upp ANDRA alternativ. Du hade ju redan lyft det alternativet. Nej vi ska inte anta något, vi ska inte utesluta några alternativ bara ;) eller du utesluter helt att Habina t.ex bara fick in en lyckoträff etc.

Påminner alla spöken att ni inte får kommentera spelet när ni är döda! Händer det igen kommer den sida ni en gång tillhörde att bestraffas!
Ledsen men det var inte avsett som en kommentar till spelet alls utan för Asko verkade deprimerad. Ett försök att muntra upp henne. Jag hade inte en tanke på att det skulle kunna uppfattas som spelrelaterat överhuvudtaget, och det var inte min avsikt heller utan som en OT kommentar.

För att jag skulle räkna upp ANDRA alternativ. Du hade ju redan lyft det alternativet. Nej vi ska inte anta något, vi ska inte utesluta några alternativ bara ;) eller du utesluter helt att Habina t.ex bara fick in en lyckoträff etc.

Nej, varför skulle jag utesluta det?

det borde vara minst två som sitter på info eller hur?

Siaren borde sitta på någon info nu vare sig det är goda eller onda som hon har siat och spionen vet ju garanterat vem som är ängel för den oskrivna regeln är ju att alltid skydda sig själv första natten. Och spionen vet ju vilka som är siade och borde väl märka om någon är siad ond tänker jag.
Nu har det visserligen funnits siare som har haft svårt att få ut sin info i skrift men jag hoppas det är en duktig siare som åtminstone kunnat ge spionen någon hint om någon.

Siaren borde sitta på någon info nu vare sig det är goda eller onda som hon har siat och spionen vet ju garanterat vem som är ängel för den oskrivna regeln är ju att alltid skydda sig själv första natten. Och spionen vet ju vilka som är siade och borde väl märka om någon är siad ond tänker jag.
Nu har det visserligen funnits siare som har haft svårt att få ut sin info i skrift men jag hoppas det är en duktig siare som åtminstone kunnat ge spionen någon hint om någon.
nyfiken fråga till er alla; tror ni att Habina har en specialroll mao?
Jag sätter henne på goda hållet, men är inte tvärsäker att hon har en specialroll. Trodde de om LenaH och hon var ju bara bybo

Läste lite i anmälningstråden när jag fick syn på detta och jag blev överraskad och ... väldigt misstänksam.
mm.jpg

Då menar jag det översta. Det ser ju ut som ett misstag, alltså det skulle inte ha kommit med i inlägget. Och alltså ... låter det inte väldigt mycket som ett meddelande inifrån lyan? :cautious:
Jag är medveten om att det kom från anmälningstråden och inte härifrån, men det utestänger ju inte möjligheten att detta är en bit från lyan som råkat hamna på fel ställe?

Låter ju som en ulv som känner sig nöjd över att hen inte blivit misstänkt för att vara ulv ... :cautious: Här är länken om ni vill se det själva: http://www.bukefalos.com/threads/varulvslekarnas-anmalningstrad.1299606/page-11#post-16807100

nyfiken fråga till er alla; tror ni att Habina har en specialroll mao?
Jag sätter henne på goda hållet, men är inte tvärsäker att hon har en specialroll. Trodde de om LenaH och hon var ju bara bybo

Jag tror inget, men jag utesluter det inte.
Just nu känns det som att hon fick en känsla av Dentaku första dagen. Hade tillgång till info under natten och sen visste var Dentaku stod dagen efter och därför kunde hålla fast vid sin teori från dl1.
Det är en av mina teorier.

En annan är att hon hade en jäkla tur, och en annan är att hon är ulv och dom spelar djärvt.

Läste lite i anmälningstråden när jag fick syn på detta och jag blev överraskad och ... väldigt misstänksam.
mm.jpg

Då menar jag det översta. Det ser ju ut som ett misstag, alltså det skulle inte ha kommit med i inlägget. Och alltså ... låter det inte väldigt mycket som ett meddelande inifrån lyan? :cautious:
Jag är medveten om att det kom från anmälningstråden och inte härifrån, men det utestänger ju inte möjligheten att detta är en bit från lyan som råkat hamna på fel ställe?

Låter ju som en ulv som känner sig nöjd över att hen inte blivit misstänkt för att vara ulv ... :cautious: Här är länken om ni vill se det själva: http://www.bukefalos.com/threads/varulvslekarnas-anmalningstrad.1299606/page-11#post-16807100

Nix, inget konstigt. Bara meningen som inte kommit med helt.
Däremot blir jag väldigt misstänksam mot dig som går in i en ANNAN tråd och försöker misstänkliggöra mig utifrån det. Du ser klart och tydligt att jag var i den tråden jag tänkt svara i eftersom jag citerade Cirkus.

Håll dig GÄRNA till denna tråden och blanda inte in andra. Så har andra gjort tidigare och jag bli jävligt LESS på det.

Japp MM. Du kan mycket väl ha rätt i även det sista.
Jag lyckas sällan lista ut Habinas roll innan DL3, pga hennes spelsätt.
Det gör att jag inte vågar lita fööör mycket om vad som skrivs.
Jag vill gå på mina egna misstankar, men håller dörrar öppna såklart. Känner inte att hon är på onda sidan just nu men jag har haft fel om henne många gånger...
Suck :(

Japp MM. Du kan mycket väl ha rätt i även det sista.
Jag lyckas sällan lista ut Habinas roll innan DL3, pga hennes spelsätt.
Det gör att jag inte vågar lita fööör mycket om vad som skrivs.
Jag vill gå på mina egna misstankar, men håller dörrar öppna såklart. Känner inte att hon är på onda sidan just nu men jag har haft fel om henne många gånger...
Suck :(

Om det är till någon hjälp så har jag fel om dig ungefär varenda gång :p

Kan man då lista ut hennes roll genom att tro det motsatta till det du tror? :D (Om ni inte skulle vara i lyan ihop)

Haha :p

Saken är ju den att jag tror ingenting om henne just nu. Hon hade också svårt med tid till leken igår och nu har vi precis kommit igång så jag får utvärdera henne senare.

Nix, inget konstigt. Bara meningen som inte kommit med helt.
Däremot blir jag väldigt misstänksam mot dig som går in i en ANNAN tråd och försöker misstänkliggöra mig utifrån det. Du ser klart och tydligt att jag var i den tråden jag tänkt svara i eftersom jag citerade Cirkus.

Håll dig GÄRNA till denna tråden och blanda inte in andra. Så har andra gjort tidigare och jag bli jävligt LESS på det.
Jag ber om ursäkt och jag kan säga att jag inte gick in i den tråden med tanken på att försöka hitta misstänkta saker. Jag blev bara misstänksam eftersom det såg ut som något som kan ha råkat komma med från lyan.

Ja spionen borde ana ängeln och kanske ha annan info också. Siaren har nog också lite koll skulle jag tro men det är ju bra om alla teoriar och inte bara litar på att någon annan ska ha info, oavesett om specialarna får fram infon som finns nu så är det ju en demon i leken som kan ställa till det senare.

Jag ber om ursäkt och jag kan säga att jag inte gick in i den tråden med tanken på att försöka hitta misstänkta saker. Jag blev bara misstänksam eftersom det såg ut som något som kan ha råkat komma med från lyan.

Det hade känts bättre om du citerat mig i den andra tråden och bett mig avsluta meningen med det som inte kom med.

Oavsett om du letade eller ej så är det en oskriven regel att att inte blanda in andra trådar, leken hör tilllektråden och lektråden endast.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 30