Kort fråga:
Vilka är de?
har fetat i ditt ursprungsinlägg också?
Kan hon inte ha missat ett t? eller som dialekt.
Men det kan mycket väl vara de som i dom
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kort fråga:
Vilka är de?
har fetat i ditt ursprungsinlägg också?
Det är inte en omöjlig tanke.Inte vara paranoid nu Lilltess. Var det i nästa lek istället.
Men om jag och dentaku satt i lyan ihop, skulle jag verkligen fortsätta tjata om henne i två dagar?
Ja det är dialektKan hon inte ha missat ett t? eller som dialekt.
hon svarade att hon missat ett t, men det såg lite....konstigt...ut( @Koppen är det ett prefix till allt du skriver?)Kan hon inte ha missat ett t? eller som dialekt.
8 goda får jag det till isåfall? Ifall det är 3 bybor?10 st är kvar:
Deltagare:
1. glömmerallt
2. quarter4ever
3. bollen__
4. Dentaku VAMPYR
5. Peaux BYBO
6. LenaH BYBO
7. Artline
8. Koppen
9. Lobelia BREVBÄRARE
10.Habina
11. Majola
12. Asko
13. Lilltess
14. Matmissbrukaren
Goda roller kvar
Siare
Spion
Ängel
Tvilling 1
Tvilling 2
Bybor 2-3
Onda
3-4 vampyrer
varav en demon
jag var lite lat och copypastade ( note to self- DON´T do that!!!-ever!!!) listan från innan natt-DL, var inne och ändrade antal bybor iom LenaH åkte imorse men givetvis var nån snabb och hann svara8 goda får jag det till isåfall? Ifall det är 3 bybor?
Det kan inte stämma...
7 goda och 3 onda inkl demonen?
de va la för turJa det är dialekt
det kan vara 6 goda och 4 onda inkl demonen om vi har otur! Om det bara är en bybo kvar...8 goda får jag det till isåfall? Ifall det är 3 bybor?
Det kan inte stämma...
7 goda och 3 onda inkl demonen?
Jag funderar lite på @Habina ... Jag håller med om att hennes resonemang är oerhört långsökt och i mina ögon rätt enkelspårigt.
Jag tycker också att hennes tankar om att demonen skulle vilja åka tidigt är helt av banan, som ond vill man väl omvandla en god så sent som möjligt för att verkligen förvirra goda. Nu har vi ju fortfarande så lite info att det knappt skulle märkas.
Men! Habina höll på att lynchas igår för samma resonemang, skulle hon verkligen köra vidare i samma spår idag om hon inte verkligen trodde på sin tes? Hon ville ju absolut inte åka igår, hon ändrade ju sin röst för att rädda sig själv och skulle hon då riskera det idag igen?
Nej, jag tycker Habina är för rutinerad för det. Ulv-alert låg.
Haha jag trodde det var dig hon siat
OM LenaH siat någon så tror jag också det var Habina....