Welcome to Hellmouth! (Ulvlek)

quarter4ever röstar på bollen__
då jag håller det för troligt att hon tillhör de som biter andra.
Var tidigt inne på henne efter första DL dessutom har hon fått starka misstankar på sig under leken som jag tycker att hon bemöter väldigt....lamt
Sammantaget gör det att jag misstänker att hon tillhör den onda sidan, annars förstår jag inte hur hon lagt upp sitt spelande....

Majola röstar på bollen__.

Pga av hennes röststatistik, förvirringen ang röstfifflaren och allmän försvarshållning. Har snabbskummat hennes inlägg igen och får inte intrycket att hon letar onda aktivt.

Röstlista
14.23 Habina röstar på bollen__
17,45 glömmerallt röstar på bollen__
17,51 Artline röstar på Bollen__

21.15 Asko röstar på bollen__
21.17 Lilltess röstar på bollen__
21.30 quarter4ever röstar på bollen__

Röstlista

21.32 Majola röstar på bollen__

I know, men du saknas här på upploppet, jag tycker alla ska vara med i slutet av DL:)

Nu så är jag ikapp. Men jag vet inte om jag är så mycket klokare. Matmissbrukaren behöver jag kika mer på.

Glömmerallt och artline känns åt det goda hållet, men då jag främst baserar det på att de verkar tänka som jag, så känns det inte säkert.

Quarter känns som hon kämpar och letar onda, men det kan vara en fasad. Majola känner jag att jag har noll grepp om och koppen är öh, lika hopplös att placera som vanligt. :)

Vem har jag glömt? Asko är också höljd i dunkel. Måste granska närmare. Lilltess vill jag tro gott om, då hon tänkte om gällande mig. Men det kan förstås en ond också låtsas göra.

Många har fått upp ögonen på Bollen och det är numera två spelare som jag tycker teoriar vettigt och det är Glömmerallt och Habina och sedan lägger båda två tidiga röster på Bollen vilket känns för mig som att antingen lurar Habina upp mig på läkaren eller så vet hon något och sen kommer Glömmerallt in och röstar på samma och verkar rätt säker på sin sak med. Vilket gör att jag är kluven!
Man ska inte lita på någon och man vet aldrig vem som sitter på vilken info men det verkar ändå lite märkligt om en ond Habina först skulle ha ut sin kollega och sen gå så hårt på en till om Bollen skulle vara ulv. Det skulle ju ge ett jävla bra alibi och så verkar alla ganska överens om att Bollen har försökt försvara en kollega och just nu känner jag mest att jag vill ha facit så därför hamnar min röst på henne idag. Skulle det vara helt åt helvete så är det flera spelare jag måste tänka om över.

Matmissbrukaren röstar på Bollen__

Röstlista

21.38 Matmissbrukaren röstar på Bollen__

Rulla in en boll och låt den rulla....

Jag rullar bollen vidare till nästa röst efter att jag lagt min.
Koppen röstar på bollen__

Med så många röster på sig borde det vara glasklart.
Men samtidigt gillar jag inte att en som är mer eller mindre ondförklarad försöker få med mig och Habina (som jag tror ör god) i misstankar luktar vetkligen ulv.
Så nä, finns ingen anledning att rösta på nån annan

Röstlista

21.38 Matmissbrukaren röstar på Bollen__

21.41 Koppen röstar på bollen__

Ska till stallet imorgon bitti, och efter det hämta mommo för hon får nog komma hem imorgon.
Sedan hoppas jag (om jag överlever inatt) kunna vara mer aktiv och insatt. Märker att jag har missat mycket idag.
Tur i oturen att röstningen ser ut som den gör, för jag har inte har mer att tillägga än vad som redan gjorts ändå

konstaterande:
är bollen__ god så är det .....väldigt ......konstigt...
är bollen__ ond så smyyyyger resten av vampyruslingarna med .......
Skarpt! ;)

Jag satt just och tänkte att egentligen borde man inte tycka att dagens upplösning är spännande, men visst kan vi ha haft fel allihop (alla goda alltså) och ha blivit lurade så in i bäng. Jag tycker att det är lite spännande trots allt. :nailbiting:

Liknande trådar

• Låst
Tjatter När Angel - en vampyr som fått tillbaka sin själ - lämnar sin stora kärlek Buffy i Sunnydale och kommer till LA träffar han halvdemonen...
70 71 72
Svar
1 422
· Visningar
56 053
Senast: Mirtai
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar