Man åker direkt in i lyan.
Okej, men en sak till då? Tvillingarna, kan dom bli omvända? Då borde den andra tvillingen fatta det direkt ju.. Eller är det bara de andra rollerna som kan bli omvända?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man åker direkt in i lyan.
phu*Uppdatering*
Det är inte bara så att människor i Sunnydale dör som flugor, många av dem återfinns aldrig. Det Buffy och vännerna vet som ingen annan vet är att det beror på att de förvandlats till vampyrer!
I skolan hade Xander en vän, Jesse, som han umgicks med 24/7. Sedan ett tag tillbaka är Jesse dock försvunnen och Xander anar det värsta.
Efter att gänget dödade Darla igår vill vampyrerna ha revansch och attackerar gänget med full styrka. Plötsligt finner Xander att han står öga mot öga med sin forne vän.
Hur mycket han än bönar och ber Jesse att vara god, att det nog finns en del av den gamla Jesse där inne så bara hånskrattar Jesse. Men inte tänker han döda Xander utan värre, han tänker göra honom till vampyr så de kan fortsätta vara vänner!
Just när Xander tror att hans sista stund som människa är kommen inser han att han har en flaska vigvatten i fickan. Han lyckas få upp den och häller innehållet i ansiktet på Jesse som skriker och börjar ryka.
I tumultet snubblar vampyren över en gravsten och faller bakåt, rakt på ett avbrutet träd. Stammen spetsar honom rakt i hjärtat och av Jesse, den en gång så snälla och rara pojken, återstår bara aska…
Bollen__ var vampyr
Natt-DL kl 6.45
jag tyckr du gör en stark avslutning, du liksom skruvar den som Beckham
Men kan inte förmå mig till att gilla inlägget.....( även om du förtjänar det)
Alla röstar på bollenNågon som vill få lite pluspoäng genom att sammanställa en röstlista?
vadå hade, den ska pricka rätt..Okej, det hade känts bra om ängeln prickade rätt inatt!!
du är ett spöke utan blod så du räknas inte!Alla röstar på bollen
Jag är en boll! Ett bollspökedu är ett spöke utan blod så du räknas inte!
Alla röstar på bollen
hm finns det inte någon lek som heter typ så....?Jag är en boll! Ett bollspöke
Okej, men en sak till då? Tvillingarna, kan dom bli omvända? Då borde den andra tvillingen fatta det direkt ju.. Eller är det bara de andra rollerna som kan bli omvända?
näää vänta det var visst GhostBusters jag tänkte påhm finns det inte någon lek som heter typ så....?
ghostboll?
Japp det finns det. Eller spökboll...hm finns det inte någon lek som heter typ så....?
ghostboll?
näää vänta det var visst GhostBusters jag tänkte på
joo, spökboll eller ghostball finns det ju. där man ska träffa andra med bollar väl? mobbingsleken typhm finns det inte någon lek som heter typ så....?
ghostboll?